۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۷۰۷۶۶۰
امام جمعه اهواز:

دادستان خوزستان در مقابله با گرانی کالاها ورود کند

دادستان خوزستان در مقابله با گرانی کالاها ورود کند
امام جمعه اهواز با بیان اینکه اگر چند بار با قاطعیت با گران‌فروشی‌ها برخورد شود دیگر کسی جرأت گران‌فروشی نمی کند، خواستار ورود جدی دادستانی خوزستان و مقابله با دلالان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، ظهر امروز، در خطبه های آیین عبادی، سیاسی جمعه اهواز، با بیان این که طی چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی بوده‌ایم، هر چند مردم انتظار ندارند در مدت چند ماه مشکلات به صورت کامل برطرف شوند، گفت: مردم انتظار دارند هر چه سریعتر این گرانی‌های افسارگسیخته مهار شوند.

امام جمعه اهواز با بیان این که شاید شاخص‌های تورم پایین آمده اما مردم به قیمت اجناس توجه می‌کنند و خواهان کاهش قیمت‌ها هستند، اظهارداشت: این دولت می‌خواهد و با یاری خداوند متعال خواهد توانست در این زمینه اقدام کند.

وی با تأکید به نظارت بر قیمت‌ها از سوی همه دستگاه‌ها ابرازداشت: اگر چند بار با قاطعیت با گران‌فروشی‌ها برخورد شود دیگر کسی جرأت گران‌فروشی نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان این که می گویند چون ابتدای سال است، باید قیمت‌ها افزایش یابند، این مسأله را به سبب نبود نظارت دانست و افزود: از دادستان خوزستان می‌خواهیم با قاطعیت به میدان بیاید و با این دلالان از خدا بی‌خبر که یک شبه قیمت یک کالا را چند برابر می کنند، برخورد کند؛ چرا که این افراد گوش تاب دادن می‌خواهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی(ع) اشاره کرد و بیان داشت: بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و پرچم ولایت را امامین انقلاب برافراشته‌اند؛ دشمنان پشت سر هم تلاش‌های زیادی برای به زیر کشیدن این پرچم کردند اما با عنایت خداوند متعال، حضور برجسته امت اسلامی و رهبری امامین انقلاب، حداقل شش رییس جمهور آمریکا آرزو کردند نظام را قطع و قمع کنند اما نتوانستند به هدف خود برسند.

امام جمعه اهواز با بیان این که گرچه در طول بیش از این 40 سال سختی کشیدیم اما این سختی ها ارزش دارد بر اصول پافشاری کنیم، ادامه داد: تا زمانی که خون در رگ‌های امت اسلامی ایران جاری است، این پرچم برافراشته می‌ماند.

وی با دعوت از مردم برای حضور پر شور در مراسم راهپیمایی روز قدس اظهارداشت: امیدوارم با حضور پرشور مردم در این روز، این صحنه‌ای که بیش از ۴۰ سال یادگار امام خمینی(ره) است را پرشورتر برگزار کنیم./9454

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات