۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۰۹۱۸۶
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا:

آیت الله رئیسی با ازخودگذشتگی درپی جبران کم کاری های دولت گذشته است

آیت الله رئیسی با ازخودگذشتگی درپی جبران کم کاری های دولت گذشته است
آیت الله رجبی با تأکید بر لزوم همراهی مردم برای اجرایی شدن طرح های اقتصادی دولت، گفت: مشکلات امروز کشور نتیجه ترک فعل و کم کاری های دولت گذشته است.

آیت الله محمود رجبی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین اهمیت طرح اصلاح اقتصادی در کشور پرداخت و گفت: بر اثر علمکرد و مدیریت نامطلوب دولت های گذشته راهبردهای اساسی در عرصه اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند، اجرایی نشده است.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ابراز داشت: ترک فعل‌ها و کم کاری های بسیاری از سوی دولتمردان دولت گذشته صورت گرفت که اهداف کلان اقتصاد مقاومتی محقق نشده و همچنین امروز مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم نیز تشدید شده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سالیان اخیر عناوین رونق اقتصادی و تولید ملی را به عنوان شعار سال قرار دادند، گفت: باید مسؤولان دولت های قبل این رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه رونق تولید ملی را به طور جدی پیگیری می کردند، اما متأسفانه به طور مطلوب این اهداف اجرایی نشده و امروز نیز مشکلات اقتصادی کشور دوچندان شده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: امروز دولت انقلابی به روی کار آمده و این انگیزه را دارد که برای حل مشکلات اقتصادی و اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی فعالیت کند.

وی با تأکید بر لزوم همراهی مردم برای اجرایی شدن طرح های اقتصادی دولت، تصریح کرد: دولت به تنهایی نمی تواند طرح اصلاح اقتصادی را به پیش ببرد، بلکه باید تمام قوا و اقشار جامعه تا حد توان خود با این طرح همکاری، همیاری و پشتیبانی داشته باشند تا دولتمردان با انگیزه و توان بیشتر در مسیر حل مشکلات اقتصادی کشور و بهبود معیشت مردم گام بردارند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: باید تمام اقشار جامعه در جهت حل معضلات اقتصادی کشور، دولت را همیاری و پشتیبانی کنند و مردم نیز در عرصه تولید فکر و اندیشه، اطلاع رسانی به موقع و مبارزه با قاچاق به دولتمردان یاری برسانند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهار کرد: باید قوه قضاییه و قوه مقننه نیز برای بهتر به سرانجام رسیدن طرح اصلاح اقتصادی، دولت را همیاری کنند تا مشکلات اقتصادی کشور کاهش یابد و ما در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت کنیم.

آیت الله رجبی با بیان اینکه دولتمردان به صورت جدی تلاش کنند که مشکلات اقتصادی و تورم بر معیشت مردم اثرگذار نباشد، افزود: باید اثر مطلوب تلاش‌های دولتمردان و طرح های اقتصادی دولت در زندگی مردم ملموس باشد تا مردم با دلگرمی بیشتر به پشتیبانی از نظام بپردازند.

ارسال نظرات