۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۰۹۴۵۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

تلاش دشمنان برای جلوگیری از تولید و خودکفایی کشور

تلاش دشمنان برای جلوگیری از تولید و خودکفایی کشور
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دشمنان تمام تلاش خود را معطوف کرده اند که این کشور به تولید و خودکفایی در همه عرصه ها نرسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: کسی منکر مشکلات اقتصادی در سطح جامعه نیست، ولی باید گفت که رفع این معضلات اقتصادی دور از دسترس دولت و مردم نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: تاریخ خوب به یاد دارد که در ایام دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام حتی از داشتن سیم خاردار محروم بودند ولی امروز توان دفاعی و نظامی ایران اسلامی در جایگاهی جهانی قرار دارد و این یعنی اینکه ما می توانیم بر هر مشکلی غلبه کنیم.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را معطوف کرده اند که این کشور به تولید و خودکفایی در همه عرصه ها نرسد، بنابراین باید با تاسی از بیانات و فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی این توطئه دشمنان و معاندان را خنثی کنیم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود به مساله ازدواج جوانان اشاره داشت و گفت: باید شرایط و بسترهای ازدواج آسان را برای جوانان مهیا سازیم و اجازه ندهیم که سن ازدواج از این بالاتر رود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: شریعت مقدس اسلام تاکید بسیاری بر ازدواج آسان جوانان دارد، بنابراین باید عواملی که باعث به تاخیر افتادن ازدواج جوانان می شود را شناسایی کنیم و آنها را برطرف نماییم تا ان شاءالله شاهد جوان ماندن جمعیت کشور باشیم./1400/

ارسال نظرات