۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۷۰۹۴۵۸
مدیر نهادهای آموزشی و قضایی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه:

جنگ روانی دشمنان قبل از اجرای طرح اصلاح اقتصادی آغاز شده است

جنگ روانی دشمنان قبل از اجرای طرح اصلاح اقتصادی آغاز شده است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام مردانپور گفت: جنگ روانی و رسانه ای دشمنان نظام قبل از اصلاحات اقتصادی در کشور آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حسین مردانپور، مدیر نهادهای آموزشی و قضایی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، در جمع مدیران مدارس علمیه استان، اظهار داشت: مدتها به دنبال ایجاد یک بستر بودیم تا بتوانیم از ظرفیت حوزه‌های علمیه در مناطق مورد نیاز در موضوعات فرهنگی، تبلیغی، تربیتی استفاده کنیم.

وی افزود: با وجود آنکه بسترها آماده شد، اما بودجه وجود نداشت تا حداقل بتوانیم هزینه ایاب و ذهاب را به طلاب بدهیم، البته بسیاری از طلاب، سال‌ها است که با هزینه شخصی و به صورت جهادی در مناطق محروم و روستایی رفت‌وآمد دارند.

حجت الاسلام مردانپور با اشاره به اینکه از نزدیک وضعیت فرهنگی جامعه را شاهد هستیم و دشمن در صدد است تا آن را به مسئله امنیتی تبدیل کند، گفت: بعد از شیوع کرونا تهدیدها در این عرصه بیشتر شد و یکی از علل اصلی آن تعطیلی مدارس و رو آوردن کودکان و نوجوانان به فضای مجازی بود.

وی با اشاره به اینکه اصلاحات اقتصادی هنوز شروع نشده، جنگ روانی شروع شده، مطرح کرد: به دلیل آنکه مدیریت فضای مجازی در دستان ما نیست، بنابراین شاهد بودیم که دشمن به دنبال آن بود تا کل کشور را از لحاظ روانی بهم بریزد.

مدیر نهادهای آموزشی و قضایی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی بدون هیچ گونه مدیریت و پشتوانه فکری در اختیار نسل جوان قرار گرفته و لذا با این شرایط مکلفیم با حضور پر رنگ در مدارس، جلو آسیب رسیدن بیش از حد به فرزندانمان را بگیریم.

ارسال نظرات