۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۷۰۹۷۲۸
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی مطرح کرد؛

تلاش بی وقفه استاد فاطمی نیا در سنگر تألیف و خطابه برای ترویج مبانی شریعت

تلاش بی وقفه استاد فاطمی نیا در سنگر تألیف و خطابه برای ترویج مبانی شریعت
رئیس مرکز خدمات حوزه در پیامی رحلت آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفت و تأکید کرد که ایشان در راستای ترویج مبانی شریعت در سنگر خطابه و تألیف تلاش بی وقفه ای داشت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در پیامی رحلت آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم ربانی و استاد اخلاق و عرفان آیت الله فاطمی نیا موجب تأسف و تأثر گردید. آن مرحوم که محضر بزرگانی همچون علامه طباطبائی، علامه جعفری، آیت الله بهجت و آیت الله بهاء الدینی را درک کرده بود، عمر پربرکت خویش را در راه تحصیل، تدریس و تبلیغ علوم و معارف حقه اهل بیت علیهم‌السلام صرف نمود.

همت والای این الگوی اخلاق و تواضع در پیروی و حمایت از آرمان‌های بزرگ انقلاب، امام و رهبری و تلاش بی‌وقفه در سنگر تألیف و خطابه برای ترویج و تبیین مبانی شریعت، در سال‌های متمادی چهره‌ای محبوب و مردمی از ایشان ساخته بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به محضر مقدس حضرت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، بیت شریف ایشان و عموم مردم ایران اسلامی، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم.

سیدجمال‌الدین میرمحمدی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات