۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۰۹۷۶۸
حجت الاسلام محمدی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

گزارشی از فعالیت های جهادی مؤسسه بلاغ مبین / تمرکز بر تربیت نخبگان انقلابی

گزارشی از فعالیت های جهادی مؤسسه بلاغ مبین / تمرکز بر تربیت نخبگان انقلابی
حجت الاسلام محمدی در خصوص فعالیت های جهادی مؤسسه بلاغ مبین با اشاره به فعالیت های مختلف عمرانی در مناطق محروم گفت: به دنبال تربیت نخبه انقلابی در مناطق اهل سنت هستیم.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی مدیر مالی مؤسسه بلاغ مبین در گفت و گو با سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در خصوص فعالیت های گروه جهادی این مؤسسه گفت: در شهرستان بازفت استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان اندیکا استان خوزستان فعالیت های جهادی این مؤسسه تمرکز داشته است؛ در زلزله اندیکا نیز حضور بسیار چشمگیری از طلاب جهادی دیده می شود.

وی با اشاره به شناسایی استعدادها در مناطق محروم و همراهی با مردم گفت: برای نوجوانان مناطق محروم دوره های تربیتی در تهران و مشهد برگزار شده است و به این صورت آموزش هایی به آن ها ارائه می شود.

این فعال جهادی گفت: در مناطق روستایی فعالیت های عمرانی خوبی توسط گروه جهادی بلاغ مبین صورت می گیرد که شامل غسالخانه، خانه عالم و آبرسانی است؛ فعالیت های دیگری مانند اعزام مبلغ، فعالیت های متنوع تبلیغی، نمایشی و راه اندازی ایستگاه صلواتی نیز انجام گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت در مناطق اهل سنت گفت: به دنبال شناسایی و تربیت نخبگان اهل سنت هستیم تا نخبه انقلابی توسط گروه صحابی عمار تربیت شود اینگونه دیگر نسبت به اهل سنت هیچکس احساس خطر نمی کند.

حجت الاسلام محمدی گفت: تمرکز خوبی بر تربیت دانش آموزان نخبه در همه مناطقی که گروه جهادی بلاغ مبین حضور داشته وجود دارد و همچنین طلاب خارجی مقیم ایران هم با این مؤسسه تحت عنوان گروه امام موسی صدر همکاری می کنند؛ فعالیت هایی در منطقه 5 و 22 تهران با محوریت موضوعات فرهنگی و دسته عزاداری نیز انجام گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت گروه جهادی محیط زیستی طراوت ماندگار گفت: شهید تقی پور از مرتبطین و همراهان مؤسسه بلاغ مبین بوده است که فعالیت های زیست محیطی نیز داشته اند؛ رئیس مؤسسه بلاغ مبین طلبه جهادی حجت الاسلام حسن مرادی است که مدیریت شعبه دوم مدرسه علمیه امام خمینی را نیز بر عهده دارد.

مدیر مالی مؤسسه بلاغ مبین در پایان خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه امام خمینی شعبه دومی تأسیس کرده که به همراه جذب طلاب سطح یک فعالیت های جهادی را آن ها نهادینه کند تا با تجهیز به علم و تقوا برای دین و انقلاب خدمترسان باشند.

ارسال نظرات