۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۰۹۸۵۸
آیت الله موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

تحریم های ظالمانه و ناکارآمدی دولت قبل، چالش پیش روی طرح اصلاح اقتصادی

تحریم های ظالمانه و ناکارآمدی دولت قبل، چالش پیش روی طرح اصلاح اقتصادی
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: تحریم های ظالمانه از یک سو و مدیریت ناکارآمد دولت قبل از سوی دیگر، طرح اصلاح اقتصادی را بسیار مشکل و زمانبر کرده است.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت طرح اصلاح اقتصادی دولت گفت: در مورد طرح های اقتصادی مسائل تخصصی است و با پیچیدگی هایی که در سراسر دنیا در حال وقوع است اگر افرادی تخصص و تدین داشته باشند نظراتشان می تواند راهگشا باشد.

وی با اشاره به اعتماد رهبری به نظرات کارشناسان متخصص تیم دولت آیت الله رئیسی ابراز کرد: با توجه به اینکه کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که باید ارز 4200 را هدفمند و یارانه را زودتر به مردم پرداخت کنند و رهبر معظم انقلاب نیز همراهی با دولت را مورد تاکید قرار داد لذا ما هم باید مردم را ترغیب و تشویق به یاری دولت کنیم.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر تحریم های ظالمانه علیه کشور یادآور شد: تحریم های ظالمانه از یک سو و مدیریت ناکارآمد دولت قبل از سوی دیگر اصلاح مسأله اقتصادی را بسیار مشکل و زمانبر کرد، اما در عین حال فعلا بهترین راه حمایت از طرح های اقتصادی دولت است.

نمایده مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم باید از دامن زدن به شایعات در مسائل اقتصادی پرهیز و سرمایه داران از احتکار به جد خودداری کنند تا ان شاء الله مشکلات را به سلامت پشت سر بگذاریم.

ارسال نظرات