۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۷۰۹۹۶۲
از همراهان مرحوم طالب زاده؛

طالب زاده ثمره انقلاب و امام خمینی بود

طالب زاده ثمره انقلاب و امام خمینی بود
حجت الاسلام پور طباطبایی گفت: طالب زاده و شهید آوینی ثمره امام خمینی هستند و اگر انقلاب رخ نمی داد و امام خمینی پرچم را به دست نمی گرفت با این پدیده ها روبه رو نبودیم.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجاتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید پور طباطبایی از همراهان و دوست مرحوم طالب زاده چهارشنبه در نشست تخصصی «جهاد تبیین، رسانه و حوزه های علمیه» که به مناسبت گرامیداشت مجاهد خستگی ناپذیر هنرمند متعهد و سردار تبیین مرحوم نادر طالب زاده در خبرگزاری رسا برگزار شد، گفت: آشنایی ما و نادر طالب زاده به سال۱۳۷۱  در موسسه رسانه هنرهای تصویری برمی گردد، اگر‌چه‌گاهی از نظر زمانی سال ها بین ما فاصله می افتاد اما از محبت ما نسبت به ایشان نمی کاست.

وی با بیان اینکه طالب زاده ولیده انقلاب و امام خمینی بود، افزود: طالب زاده و شهید آوینی ثمره امام خمینی هستند و اگر انقلاب رخ نمی داد و امام خمینی این پرچم را به دست نمی گرفت ما با این پدیده ها روبه رو نبودیم.

حجت الاسلام پور طباطبایی با اشاره به فعالیت های طالب زاده ابراز کرد: شبکه المنار نتیجه زحمات و آموزش های آقای طالب زاده بود.

وی با بیان اینکه اسلام طالب زاده اسلام سنتی نبود، تصریح کرد: طالب زاده به من می گفت من ادیان دیگر را سیر کرده ام اما در آن ها چیزی نیافتم و با آگاهی کامل اسلام را پذیرفتم، او در ابتدا پزشکی را به توصیه پدر خوانده بود سپس آن را رها و در رشته ادبیات انگلیسی مشغول به تحصیل شد اما به دلیل علاقه به سینما رشته تدوین را می خواند.

حجت الاسلام پور طباطبایی با اشاره به اینکه طالب زاده شیوه شهید آوینی را پیش گرفته بود، تصریح کرد: طالب زاده افراد زیادی را پرورش داد و ثمرات خوبی را از خود به یادگار گذاشت.

وی ادامه داد: طالب زاده با این وجود که ده سال در غرب زندگی کرده بود تا اسم آمریکا را می شنید هیجانی نمی شد چرا که او آمریکا را دیده بود و از آنجا هجرت کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
ایشون بسیارشجاع ونترس بودند و الگوی ایشون دکترچمران بودند روحشون شاد و مطمئن هستم که ترور بیولوژیک شدند البته در زمان محمد رفسنجانی در صداوسیما خیلی سختی کشیدند
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
رحمه الله علیه
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
بنده هر گاه پای برنامه های تلویزیونی ایشان می نشستم در هر جمله ای که ایشان بیان می کردند انگار دری از علم و معرفت به روی مخاطب گشوده میشد.رضوان الله تعالی علیه. از جنس شهید حاج قاسم سلیمانی و مرد میدان بود.
2
0