۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۷۰۹۹۶۵
ابراهیم زاده عنوان کرد؛

نادر آرش رسانه ایران زمین/ طالب زاده با لنز دوربین با غرب زدگی مبارزه کرد

نادر آرش رسانه ایران زمین/ طالب زاده با لنز دوربین با غرب زدگی مبارزه کرد
نویسنده و پژوهشگر حوزوی گفت: جلال آل احمد غرب زده ها را مورد خطاب قرار می دهد اما نادر به سراغ غرب و مزبله غرب می رود و به سرچشمه همه رذالت ها می تازد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجاتماعی خبرگزاری رسا، حسن ابراهیم زاده نویسنده حوزوی چهارشنبه در نشست تخصصی «جهاد تبیین، رسانه و حوزه های علمیه» که به مناسبت گرامیداشت مجاهد خستگی ناپذیر هنرمند متعهد و سردار تبیین مرحوم نادر طالب زاده در خبرگزاری رسا برگزار شد، گفت: هر انسانی دو تولد دارد یک تولد شناسنامه ای و دیگری مبدأ تحول درونی است، طالب زاده در ظهر عاشورای ۱۳۴۲ تولد دوباره و تحولی بدست آورد و او با بینش انقلاب رشد کرد.

وی افزود: انقلاب تولد ادوارد آنیلی، کمال کرسل، فتحی شقاقی و بچه های آرپی جی زن های لشکر ثارالله و غواص های 25 کربلا است؛ طالب زاده از نظر بینش شبیه آوینی و چمران است و ادبیات نادر پس از جنگ عوض نمی شود و بر سر آرمان های خود ایستاده است.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه چرا باید نادر در مستند گل کند، خاطرنشان کرد: نادر با نگاه عارفانه و با همان بینش باقی ماند و بر سر همان آرمان خودش ایستاد.

نویسنده و پژوهشگر حوزوی با بیان تفاوت بین نادر و جلال آل احمد ادامه داد: نادر و جلال آل احمد هر دو درد و دغدغه مشترک داشتند و به امام هم رسیدند اما تفاوت آنها در این است که جلال غرب زده ها را مورد خطاب قرار می دهد اما نادر به سراغ غرب و مزبله غرب می رود و به سرچشمه همه رذالت ها می تازد.

وی با اشاره به اینکه غرب مرکز همه پلیدی ها است، ابراز کرد: نادر بیانات امامین انقلاب را تبیین کرد و از نخبگان غربی به میدان مبارزه آورد تا آنها بگویند غرب مزبله است، جلال آل احمد با قلم و نادر با لنز دوربین ها به مبارزه با غرب زدگی پرداختند.

ابراهیم زاده در پایان تصریح کرد: نادر طالب زاده استمرار و امتداد آوینی و جلال آل احمد بود و نادر آرش رسانه ایران زمین است.

ارسال نظرات