۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۱۰۰۶۷
امام جمعه ساری مطرح کرد؛

حذف ارز ترجیحی، گام مهمی برای شکوفایی اقتصاد و جلوگیری از رانت و فساد

حذف ارز ترجیحی، گام مهمی برای شکوفایی اقتصاد و جلوگیری از رانت و فساد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: بسته شدن حفره فسادی به نام ارز ترجیحی گام بسیار مهمی برای شکوفایی اقتصاد و جلوگیری از رانت و فساد در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: در عملیات بیت المقدس که به آزادی سازی خرمشهر انجامید، عنصر معنویت، ایمان و تقوا در رزمندگان برجسته شود.

وی با بیان این که نقش معنویت، عرفان و عبادت در موفقیت ها و پیروزی های دفاع مقدس و دفاع از حرم را نباید از یاد ببریم، افزود: در زندگی همواره باید با عبادت، و عرفان و معنویت سروکار داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود به روز ملی جمعیت اشاره کرد وگفت: ایران اسلامی جوان ترین جمعیت دنیا را داشت که متأسفانه با سیاست های غلطی که بر روی خانواده ها انجام شد امروز جمعیت کشورمان به پیری در حال حرکت است.

وی با اشاره به این که دشمنان سه راهبرد را در این خصوص نسبت به کشورمان در دستور کار خود دارند، افزود: تضعیف و تخریب بنیان خانواده با رشد آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، طلاق و بی بندوباری، تأخیر در ازدواج جوانان و همچنین ترغیب خانواده ها به کم جمعیت بودن از جمله سیاست های دشمنان علیه کشورمان است.

امام جمعه ساری با بیان این که اگر این سیاست های دشمنان بخواهد بر روی کشورمان تأثیر گذار بگذارد ما با یک چشم انداز نگران کننده ای مواجه خواهیم بود، تصریح کرد: باید با کسانی که در حوزه بهداشت و درمان به دنبال اجرای مأموریت بیگانگان در مسأله جمعیت بودند به شدت برخورد شود.

وی با اشاره به این که دشمنان ما امروز یک دستور کار بسیار مهمی را از نظر نبرد شناختی نسبت به ما دنبال می کنند، بیان داشت: نخستین تلاش دشمنان در این خصوص ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، مشکلات اقتصادی امروز کشور را ناشی از ناکارآمدی های گذشته دانست و افزود: در حالی امروز در حوزه اقتصاد با مشکلاتی مواجه هستیم که در بسیاری از حوزه ایران اسلامی پیشرفت های حیرت انگیزی را داشته است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به اصلاح یارانه از سوی دولت اشاره کرد و با بیان این که همه دنیا بسیج شده تا این جراحی اقتصادی دولت انجام نشود، گفت: بسته شدن حفره فسادی به نام ارز ترجیحی گام بسیار مهمی برای شکوفایی اقتصاد و جلوگیری از رانت و فساد در کشور است.

وی با بیان این که دشمنان نمی خواهند ما از نظر اقتصادی پیشرفت کنیم، افزود: همه تلاش آنها وابسته نگه داشتن ما به غرب و تسلیم شدن در برابر سیاست های آمریکا و دشمنان است و می خواهند ما همواره زیر چتر غرب قرار داشته باشیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات