۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۱۰۰۷۱

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه منصوب شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه منصوب شد
کرمانشاه ـ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمی خسرو شهیدی را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در متن حکم انتصاب خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه آورده است: نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه مندی شما به جامعه ایثارگری، جنابعالی را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه منصوب می نمایم.

در ادامه متن این حکم آمده است: بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن ها، پشتوانه های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

در بخش دیگری از متن این حکم آمده است: خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل های نورانی و جانهای لبریز از صفا و نورانیت است.

در پایان متن این حکم نیز آمده است: امید است با سرلوحه قراردادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و سرمایه های های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

براساس این گزارش، «خسرو شهیدی» پیش از این رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمانشاه و همچنین معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بود.

پیش از این حجت الاسلام «هادی عسکری» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از آذر سال ۹۳ تاکنون بود./1400/

ارسال نظرات