۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۱۰۱۳۷
سردار رمضان شریف در بازدید از خبرگزاری رسا:

موضع‌گیری‌های خبرگزاری رسا استاندارد است/ نباید از آرمان‌ها و اصول امام کوتاه بیاییم

موضع‌گیری‌های خبرگزاری رسا استاندارد است/ نباید از آرمان‌ها و اصول امام کوتاه بیاییم
سخنگوی سپاه پاسداران ضمن تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری رسا، گفت: جهت‌گیری‌های خبرگزاری رسا در تبیین مسائل حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید استاندارد است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشستی که با حضور عوامل و خبرنگاران خبرگزاری رسا برگزار شد با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در کلان گفتمان انقلاب اسلامی در پاسخگویی به هجمه‌ها علیه انقلاب و نهضت امام، نقش رسانه ها را در این جهت بسیار پررنگ و مهم ارزیابی کرد.

وی در ادامه افزود: مسئولان سپاه بعد از پایان جنگ به این فکر بودند تا برای حفظ نهضت امام و ارکان اساسی روحانیت شیعه که ولایت فقیه در رأس آن قرار دارد تلاش کنند. البته ما تلاش کردیم ضمن مقابله با تهاجم دشمن، فعالیت‌های ایجابی داشته باشیم و طرفداران انقلاب اسلامی را در صحنه نگهداریم.

رمضان شریف روان‌شناسی و شناخت مخاطب در عرصه رسانه را بسیار مهم و ارزشمند دانست و ابراز داشت: ما امروز آدم‌های حرفه‌ای کمی داریم که مسلط، کاربلد و برخوردار از شجاعت و روحیه انقلابی باشند تا به‌عنوان یک مجموعه از پیامدهای مثبت، تأثیر گذار شناخته شوند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب تعبیر بسیار گویایی از حاج قاسم داشتند و فرمودند که ایشان در عین عقلانیت، شجاعت اقدام داشتند که جمع میان این‌ها کار سختی است؛ به‌ویژه در حوزه رسانه که اگر شما بخواهید یک عملیات رسانه‌ای داشته باشید، صدها حرف، حدیث و قضاوت پیش می‌آید.

موضع‌گیری‌های خبرگزاری رسا استاندارد است/ نباید از آرمان‌ها و اصول امام کوتاه بیاییم

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های هوشمندانه و عاقلانه خبرگزاری رسا در تبیین مسائل حوزه‌های عملیه و مراجع تقلید جهت گیری‌های خبرگزاری رسا را استاندارد و خوب توصیف کرد.

وی در نقد عملکرد برخی از مدعیان حفظ ظاهری امام خمینی(ره) ادامه داد: آن‌ها از هر روزنه‌ای استفاده می‌کنند تا بگویند شما امام را حذف کردید، یک بار به بهانه عکس و یک بار به بهانه نام نبردن از امام.

سردار شریف با تاکید بر لزوم توجه و تبیین آرمان ها و اندیشه های امام راحل، ادامه داد: ما در موضوعاتی که مربوط به حضرت امام است، نباید عقب نشینی کنیم، باید آرمان‌های امام خمینی(ره) را پیش رو داشته باشیم و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند این انقلاب بدون نام امام(ره) شناخته شدنی نیست، اجازه ندهیم جریان‌هایی مانند نهضت آزادی، جبهه ملی و شخصیت‌هایی که نسبت‌شان با امام مشخص است در این عرصه میدان داری کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود کلیاتی درباره اهمیت آینده پژوهی در موضوعات حوزوی برای پیشتازی در عرصه جهاد تبیین بیان کرد.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات