۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۷۱۰۱۳۹
مادر شهید اثنی عشری:

شهید اثنی عشری مقید به فریضه امربه معروف و نهی از منکر بود

شهید اثنی عشری مقید به فریضه امربه معروف و نهی از منکر بود
خراسان رضوی - مادر شهید اثنی عشری از دانشگاه رضوی و حجره پسر خویش بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، مادر شهید اثنی عشری، همشیره حضرت آیت الله مکارم شیرازی، با حضور در دانشگاه رضوی، از فضای این نهاد علمی و حجره فرزند خویش بازدید کرد.

در این دیدار رییس و معاون فرهنگی دانشگاه مادر شهید والا مقام جنگ تحمیلی را همراهی کرده و ضمن حضور در حجره شهید مهدی اثنی عشری و شنیدن خاطراتی از زبان مادر شهید، یاد و نام وی را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام خیاط بیان داشت: شهید اثنی عشری فردی متقی بود که تقید خاصی به نماز شب و عبادت های شبانه داشت و ضمن پیشتازی در مراسمات مذهبی دانشگاه، دیگران را به شرکت در این جلسات تشویق می‌کرد.

وی درباره الگو بودن این شهید بزرگوار برای طلاب و دانشجویان گفت: شهید اثنی عشری قبل از اینکه شهید شود، شهید بوده‌ و زندگی شهدایی داشت، ضمن حضور و نقش پر رنگ در اتفاقات سیاسی آن زمان در مطالعه و فراگرفتن علم نیز پیشگام بود که تمام این ویژگی ها باهم الگویی بی بدیل برای دانشجویان و طلاب دانشگاه رضوی ساخت.

در ادامه مادر شهید اثنی عشری ضمن بیان خاطراتی ازآن شهید دفاع مقدس گفت: مهدی مقید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و دائما فکر و ذکرش امام زمان(عج) بود و لحظه ای از یاد آن حضرت غافل نمی شد.

وی افزود: پسرم از خدمت به پدر و مادر دریغ نمی‌کرد و تا می‌توانست کمک دست خانواده بود.

گفتنی است در پایان این دیدار از خانواده شهید مهدی اثنی عشر توسط ریاست دانشگاه و معاونت فرهنگی تقدیر شد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات