۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۱۰۲۶۸
آیت الله کعبی:

دشمن از طریق نفوذ ضربه می زند/ رژیم صهیونیستی منتظر عملیات تلافی جویانه باشد

دشمن از طریق نفوذ ضربه می زند/ رژیم صهیونیستی منتظر عملیات تلافی جویانه باشد
نماینده مجلس خبرگان گفت: باید انتقام شهید خدایی را در قلب رژیم صهیونیستی بگیریم و این رژیم باید منتظر عملیات تلافی جویانه سربازان اسلام باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در درس خارج فقه و اصول با اشاره به ترور شهید خدایی گفت: شهادت هنر مردان خدا و اجر و مزد جهاد فی سبیل الله است؛ کسانی در این میدان لیاقت شهادت پیدا می کنند که ضربات سختی در میادین سخت و نرم جهاد فی سبیل الله به دشمن وارد کرده باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با تاکید بر اینکه شهید صیاد خدایی آنگونه که رسانه های رژیم صهیونیستی خبر می دهند در طراحی عملیات هایی بر علیه صهیونیست ها نقش داشته است، اظهار کرد: ایران اسلامی با عزم جدی اقدامات اثرگذاری را علیه رژیم صهیونیستی داشته بگونه ای که این رژیم را عصبانی کرده است.

وی افزود: عملیات نیروهای استشهادی در تلاویو و قلب رژیم صهیونیستی از اردوگاه هایی مثل جنین سازماندهی می شود و لذا رژیم صهیونیستی را عصبانی کرده و به احتمال زیاد خبرهایی از این دست در قلب این رژیم غاصب بیشتر خواهیم شنید.

آیت الله کعبی رژیم صهیونیستی را در مهار کنترل عملیات های استشهادی نیروهای مقاومت عاجز و شکست خورده دانست و ابراز کرد: عملیات تروری که در جلوی درب منزل شهید خدایی انجام شده است نشانه عجز رژیم صهیونیستی است که با هدف ارعاب و مقابله با اقدامات نیروهای فلسطینی و عملیات های استشهادی آن ها صورت گرفته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در فرهنگ جهاد و ایثار خون شهید اراده ها را محکم و جدی می کند، تصریح کرد: ما باید بیشتر از گذشته هوشیار باشیم و مقامات امنیتی و مسؤولین جلوی نفوذ در بین لایه های موثر را بگیرند چرا که دشمن از طریق نفوذ ضربه می زند.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبری فرمودند در وضعیت جنگ ترکیبی دشمن هستیم و در این جنگ همه جانبه دشمن باید دفاع را تبدیل به هجوم کرد و انتقام شهید خدایی را در قلب رژیم صهیونیستی بگیریم و این رژیم باید منتظر عملیات تلافی جویانه سربازان اسلام باشد.

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به اینکه زندگی ساده و بی آلایش شهید خدایی نشان از شجاعت پاسداران و شهادت مظلومانه آن ها است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به همه سفارتخانه های خود اعلام آماده باش داده است اما این آمادگی نمی تواند رژیم صهیونیستی را از انتقام سربازان گمنام امام زمان نجات دهد و انتقام شهید خدایی را فلسطینی ها در قلب اسرائیل و شهرک های صهیونیستی خواهند گرفت.

ارسال نظرات