۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۷۱۰۳۳۲
عضو ارشد «حماس»:

پیام خود را با موشک به صهیونیست‌ها می‌رسانیم

پیام خود را با موشک به صهیونیست‌ها می‌رسانیم
المصری یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت: اگر پیام‌های ما از طریق واسطه‌ها به دشمن صهیونیستی نرسد، این پیام‌ها را با موشک به صهیونیست‌ها مخابره می‌کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «مشیر المصری» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» سخنانی را در خصوص ارسال پیام‌های تند و شدیداللحن این جنبش به رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در واکنش به موافقت دادگاه رژیم صهیونیستی در قدس با تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی و برگزاری مناسک تلمودی در داخل آن گفت: اگر پیام مقاومت از طریق طرف‌های واسطه به دشمن صهیونیستی نرسد، با موشک این کار را خواهیم کرد.

مشیر المصری در پیامی به دشمن صهیونیستی اظهار داشت: شمشیر مقاومت را نیازمایید، نبرد سیف القدس تکرار خواهد شد و این بار تنها در یک جبهه نخواهد بود. پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای عنوان کرد که موافقت دادگاه رژیم صهیونیستی با برگزاری مناسک تلمودی یهودیان در جریان تعرض به مسجد الاقصی، بازی با آتش است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه بیانیه خود تأکید کرده است: این اقدام موجب تخطی از همه خطوط قرمز خواهد شد و این تجاوزی آشکار و خطرناک است که تمامی پیامد‌های آن متوجه رژیم اشغالگر است./۹۸۸/

ارسال نظرات