۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۷۱۰۳۵۳
حجت الاسلام منتظرزاده در گفت‌وگو با رسا:

روحانیت در خط مقدم جهاد تبیین و حراست از دستاوردهای شهدا قرار دارد

روحانیت در خط مقدم جهاد تبیین و حراست از دستاوردهای شهدا قرار دارد
حجت الاسلام منتظرزاده با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی گفت: یکی از مهم ترین وظایف و رسالت های ما در این دوران حراست و پاسبانی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

حجت الاسلام مجید منتظرزاده فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) در حاشیه نمایشگاه ردای سرخ، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری کنگره 4000 شهدای روحانی گفت: یکی از مهم ترین وظایف و رسالت هایی که ما در این دوران داریم حراست و پاسبانی از دستاوردها و وقایع  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که بدون انحراف و بدون تحریف به نسل آینده تحویل داده شود.

وی افزود: دفاع از آثار شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و در رأس آن ها روحانیون شهید کشور یک رسالت الهی است که طی آن باید آنچه این عزیزان با ایثار خود آفریدند به صورت سالم به نسل آینده تحویل داده شود.

حجت الاسلام منتظر زاده با اشاره به اینکه اگر حراست از آورده های انقلاب و دفاع مقدس با موفقیت انجام شود نسل آینده دقیقاً در خط و مسیر شهدا قرار خواهد گرفت، ابراز کرد: اگر غفلت و کوتاهی کنیم دشمنان و منافقان وارد می شوند و واقعیت های رقم خورده در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را با انحراف و تحریف به نسل آینده و جهانیان انتقال خواهند داد و مسیر اصلی انقلاب و خطی که شهدای برای ما ترسیم کرده اند دچار انحراف می شود.

وی یکی از آثار خوب برگزاری نمایشگاه ها و یادوارها را حفاظت از واقعیت های موجود برشمرد و بیان کرد: یکی از مهم ترین کارها در موضوع جهاد تبیین حفاظت از دستاوردها و حقیقت انقلاب اسلامی و تقدیم آن به نسل امروز جامعه است چرا که باعث می شود دشمن در نقشه های شوم خود موفق نباشد و ما در مسیر بالنده و طوفنده انقلاب همچنان مقاوم و مستمر حرکت کنیم.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) عدد شهدای و ایثارگران و آزادگان شهدای کشور به نسبت به سایر اقشار و اصناف کشور را بسیار بالاتر دانست و تصریح کرد: این آمار و ارقام نشان می دهد روحانیت شیعه در طول تاریخ اگر ادعایی کرده و نظریه ای را ارائه داده است خود در خط مقدم برای اجرایی کردن آن آماده بوده است.

وی ادامه داد: روحانیت همواره جلودار و در نقطه ثقل مقابله با دشمن قرار دارد و در بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله، کرونا و هرکجا که احساس نیاز شده باشد روحانیت در خط مقدم حضور پیدا کرده است.

حجت الاسلام منتظرزاده با اشاره به اینکه اعتقاد داریم مجاهدت ها باعث ماندگاری نظام و انقلاب خواهد شد، عنوان کرد: شهدا بالاتر از زمان حیاتشان برای انقلاب کار می کنند و با ارواح طیبه و روح بلند خود دعاگو و گره گشای مشکلات ملت ایران هستند و این فعالیت ها به نوعی مقدمه سازی ظهور است.

ارسال نظرات