۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۷۱۰۵۱۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

تعهد و استقامت ملت مایه اقتدار نظام شده است

تعهد و استقامت ملت مایه اقتدار نظام شده است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: اخلاص رزمندگان و تعهد و استقامت ملت، اقتدار را برای نظام به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در آیین سالروز آزادسازی خرمشهر که توسط دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با حضور مسؤولین بهداشت و درمان وفرماندهان نظامی برگزار شد، بر ضرورت زنده نگه داشتن سوم خرداد، آزاد سازی خرمشهر به عنوان یکی از ایام الله تأکید شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: روز سوم خرداد را باید زنده نگه داریم زیرا از مصادیق یوم الله است و برای نسل های آینده حفظ شود و همواره روی این سخن امام راحل باید دقت داشته باشیم که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، زیرا ما تحت امر خداوند متعال می باشیم.

وی افزود: هر چند صدام گفته بود خرمشهر آزاد شدنی نیست، اما رهبری آسمانی و الهی امام راحل و جامعیت عملکرد او باعث این دستاوردهای عظیم در جبهه ها شد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: شما کدام جبهه را می شناسید که با دعا و ندبه اداره شود و علمای بزرگ در حد فتوا در آن حضور پیدا کنند، زیرا امام راحل فضایی را ساخته بود که همه دخالت داشتند، لذا می بینیم اینگونه صحبت کرد که «خدا خرمشهر را خدا آزاد کرد» زیرا کار بسیار سخت بود.

آیت الله علما پیرامون عظمت رزمندگان اسلام و قدرت ایمان آنان با استناد به سخنان رهبری خاطر نشان ساخت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمودند «ما تنها با عراق نجنگیدیم، بلکه با استکبار و ۶۰ کشور جنگیدیم».

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: از شجاعت رزمندگان و اراده ملت بود که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می گفت تا ۶۰ الی ۷۰ سال آینده کسی جرات نگاه کج به ایران را ندارد.

وی گفت: امروز مقام معظم رهبری با قدرت حرف نظام را می زند و در مقابل استکبار جهانی با اقتدار سخن می گویند، زیرا اخلاص رزمندگان و تعهد و استقامت ملت ،اقتدار را برای نظام به ارمغان آورده است./1400/

ارسال نظرات