۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۱۰۵۴۸
امام جمعه موقت کاشان:

تدابیر رهبر انقلاب دشمن را لحظه لحظه به نابودی نزدیک می کند

تدابیر رهبر انقلاب دشمن را لحظه لحظه به نابودی نزدیک می کند
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: رهبر معظم انقلاب نابودی دشمن را مهندسی و دشمن را مرحله به مرحله به نابودی نزدیک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در دیدار با خانواده‌های شهدای منطقه زیارت غائب «فیض»، با اشاره به اینکه خرداد، ماه خون و شهادت است، گفت: خرداد، ماه پیروزی‌ها، مقاومت‌ها و شهادت‌ها است.

وی افزود: آزادی خرمشهر در سوم خرداد تنها آزادی یک شهر نبود، بلکه فتح خرمشهر نماد عزت و قدرت و اقتدار ملت ایران و پیروزی حق بر باطل و نتیجه استقامت و ایمان و ایثار بود.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه اشغال خرمشهر نتیجه خیانت برخی بود، اظهار داشت: رزمندگان اسلام با دست خالی ۳۵ روز در مقابل چندین لشکر تا دندان مسلح دشمن که حمایت همه دنیا را داشت مقاومت کردند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: سوم و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول در برابر دشمن است که قصد تصرف این شهر را داشت تا بتواند استان خوزستان را تصرف کند، اما مردم دزفول شهری که صد‌ها موشک به آن شلیک شد، اما مردم این شهر ایستادند و مقاومت کردند و به شهادت رسیدند، اما شهر را حفظ کردند و در برابر دشمن تسلیم نشدند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: آزادی خرمشهر بعد از حدود ۵۰۰ روز، شهری که صدام اعلام کرده بود اگر ایران خرمشهر را فتح کند کلید بصره را به آن‌ها خواهم داد بازتاب وسیع جهانی در سطح دنیا داشت.

به گفته وی دشمن درعملیات بیت المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد متحمل تلفات زیادی شد و ۱۹ هزار نفر از سربازان دشمن به اسارات رزمندگان اسلام در آمدند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، تجلیل از اقتدار، عظمت، جهاد، آقایی، استقامت، ایثار، فداکاری و اخلاص است.

وی افزود: نتیجه خون‌های ریخته شده در راه دفاع از حق پیروزی‌ها و فتوحات زیادی است که به دست آمده است، اما دشمن هر روز خوار و ذلیل‌تر از روز قبل است، اما روز به روز بر عظمت و اقتدار اسلام و نظام اسلامی ایران افزوده می‌شود.

امام جمعه موقت کاشان یادآور شد: ملت ایران امروز نتیجه خون شهدا را که اقتدار و پیروزی و توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و ذلت دشمن است را مشاهده می‌کند.

به گفته وی ذلت اروپا و آمریکا در جهان آغاز شده و ادامه دارد و در آینده نزدیک مکافات ظلم و جنایت و فساد خود را خواهند پرداخت.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به این فرمایش رهبرمعظم انقلاب که جنگ اوکراین و روسیه را نباید ساده از آن گذشت و اتفاقاتی در حال رخ دادن است، اظهارداشت: بحران‌های جهانی انرژی و گندم، نخستین نتیجه جنگ اوکراین و روسیه است.

وی با تأکید بر اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران تازه آغاز شده است، گفت: پیشرفت‌های نظامی ایران و پیروزی‌های متوالی نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه سبب وحشت دشمن شده است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نابودی دشمن را مهندسی می‌کند و دشمن را مرحله به مرحله به نابودی نزدیک می‌کند، اظهار داشت: شرایط امروز رهبری و ایران به مانند زمان حضرت یوسف و مصر خواهد شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه تمامی مشکلات ۴۰ سال گذشته ملت ایران تنها برای این است که پرچم دین را بر افراشته و تقدیم این همه شهید تنها برای حفظ دین اسلام است، گفت: تمامی مشکلات برطرف خواهد شد و ملت ایران به اوج قله پیروزی و اقتدار خواهد رسید و همه دنیا دست نیاز به سوی ایران دراز خواهند کرد.

به گفته وی عزت، آقایی، شکوفایی و اقتدار ملت و ذلت و خواری و شکست دشمن در آینده بروز و ظهور خواهد داشت و کاملا مشهود خواهد بود.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور در سایه پیشرفت‌های نظامی و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران امروز در موضع ضعف قرار داشت دشمن لحظه‌ای برای نابودی ایران دریغ نمی‌کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات