۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۱۰۶۹۰

رویداد آموزشی دو روزه در جامعة الزهرا برگزار می شود

رویداد آموزشی دو روزه در جامعة الزهرا برگزار می شود
رویداد آموزشی جامعه الزهرا روزهای یکشنبه تا سه شنبه، ۸ تا ۱۰ خرداد با حضور شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سرکار خانم سیده زهرا حسینی در گفتگویی، عنوان کرد: رویداد آموزشی که فرصتی برای هم‌اندیشی و هم‌افزایی فکری و عملیاتی و نیز گفتمان سازی علمی، در راستای پیشبرد اهداف حوزه علمیه جامعه الزهرا(س) است با همت و تلاش همکاران ارجمند در روزهای یکشنبه تا سه شنبه، ۸ تا ۱۰ خرداد با حضور شرکت کنندگان در سطوح مختلف تحصیلی برگزار می‌شود.

مدیر رویداد آموزشی جامعه الزهرا(س) افزود: این رویداد همچون پیش رویداد آموزشی با موضوعات «آسیب شناسی روش های مطالعه» ویژه طلاب سطح دو، «تدوین متون» ویژه طلاب سطح سه و چهار و موضوع «سرفصل نویسی» ویژه اساتید، طلاب دوره عالی فقه و اصول، نخبگان و دانش آموختگان دوره تدوین متون درسی برنامه ریزی شده است.

حسینی با بیان اینکه در هر یک از روزهای رویداد آموزشی یک مهمان ویژه در برنامه حضور خواهد داشت، گفت: سرکار خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت، سرکار خانم ریحانه غیوربابایی مدیر تحصیلات عمومی و سرکار خانم رویا باقری مدیر تحصیلات تکمیلی، مهمانان ویژه این رویداد هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این رویداد، نماینده گروه‌های تشکیل شده در پیش رویداد، موضوعات خود را ارائه می‌کنند، همچنین مناظره و مباحثه گروهی با حضور داوران انجام می‌شود.

مدیر رویداد آموزشی جامعه الزهرا(س) بیان داشت: اختتامیه رویداد آموزشی روز چهارشنبه ۱۱ خرداد با حضور سرکار خانم دکتر سیده زهره برقعی مدیر محترم جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات