۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۷۱۰۷۰۰
«هلال احمر» فلسطین اعلام کرد؛

مجروح شدن بیش از ۲۴۰ فلسطینی در درگیری‌های «نابلس»

مجروح شدن بیش از ۲۴۰ فلسطینی در درگیری‌های «نابلس»
«هلال احمر» فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌های روز گذشته میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در «نابلس» بیش از ۲۴۰ فلسطینی بشدت مجروح شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سازمان «هلال احمر» فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص آمار مجروحان درگیری‌های روز گذشته میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهر نابلس واقع در کرانه باختری، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، این سازمان در بیانیه خود آورده است: در جریان درگیری‌هایی که میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در نقاط مختلف نابلس به وقوع پیوست ۲۴۱ فلسطینی به شدت مجروح شدند.

در ادامه بیانیه هلال احمر فلسطین عنوان شده است: نظامیان رژیم صهیونیستی پس از درگیر شدن با فلسطینیان در نابلس از گاز‌های اشک آور و گلوله‌های جنگی علیه آن‌ها استفاده کردند. حال شماری از مجروحان، وخیم است.

این درحالی است که صبح امروز اعلام شد، به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آن‌ها و شهروندان فلسطینی درگرفت. شاهدان عینی اعلام کردند که شماری از شهروندان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شدند.

چندی پیش منابع فلسطینی اعلام کردند که از آغاز سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۱۲۰۰ فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در کرانه باختری بازداشت شده‌اند. منابع مذکور تأکید کردند که ۳۵۰ نفر از بازداشت شدگان در واقع کسانی هستند که رژیم صهیونیستی اتهام دست داشتن در عملیات‌های مقاومتی و استشهادی در اراضی اشغالی را به آن‌ها نسبت داده است./۹۸۸/

ارسال نظرات