۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
کد خبر: ۷۱۱۰۷۱

مسابقه کتابخوانی «خورشید جماران» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «خورشید جماران» برگزار می‌شود
این مسابقه کتابخوانی براساس کتاب «صحیفه انقلاب» از سوی فرهنگسرای سرو به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) از ۹ خرداد آغاز شد.‌

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا ،این مسابقه کتابخوانی آمده است: امام خمینی(ره)  نگارش وصیت‌نامه سیاسی الهی خویش را که در حقیقت پیام ایشان و‏‎ ‎‏خلاصه همه وصایا و پیام‌های زندگی‌شان است در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۶۱ به پایان‏‎ ‎‏رسانده و نسخه‌ای از آن را طی پیامی به تاریخ ۲۲ تیرماه ۱۳۶۲ به صورت لاک و مهرشده نزد‏‎ ‎‏خبرگان اولین دوره مجلس خبرگان رهبری به امانت سپردند. امام خمینی در سال‌های بعد،‏‎ ‎‏وصیت‌نامه را مورد بازبینی قرار داده و با انجام تغییراتی در آن، دو نسخه از متن اصلاحی را که بر‏‎ ‎‏روی پاکت آن‌ها به خط ایشان نوشته شده است: «متن وصیت‌نامه سیاسی الهی اینجانب جهت‏‎ ‎‏نگهداری در مجلس خبرگان و آستان قدس رضوی» برای تحویل به مراکز مذکور به نمایندگان‏‎ ‎‏خویش سپردند.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی «صحیفه کتاب»، از ۹ خردادماه تا ۲۰ خردادماه فرصت شرکت در این مسابقه کتابخوانی را دارند و می‌توانند با مراجعه به پرتال فرهنگسرای سرو به آدرس sarv.farhangsara.ir  پس از دریافت فایل pdf کتاب و سوالات مسابقه پاسخنامه خود را در قالب یک عدد پنج‌رقمی به سامانه پیامکی فرهنگسرا به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۶ ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

در پایان به تعدادی از نفراتی که به تمام سوالات پاسخ صحیح داده باشند جوایزی اهدا خواهد شد. آخرین مهلت ارسال پاسخنامه ۲۰ خردادماه است.

ارسال نظرات