۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۱۱۱۴۷
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی:

برگزاری مسابقات قرآنی، زمینه ساز آشنایی با مفاهیم الهی است

برگزاری مسابقات قرآنی، زمینه ساز آشنایی با مفاهیم الهی است
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی از همه علاقه مندان به منظور شرکت در این دوره از مسابقات دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی که از سوی اداره اوقاف و امور خیریه استان برگزار خواهد شد از همه علاقه مندان به منظور شرکت در این دوره از مسابقات دعوت به عمل آورد.

وی با بیان اینکه باید خداوند را باید شاکر باشیم که سفره قرآن برای بشر گسترده است، افزود: حضور و شرکت در مسابقات قرآنی از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه اوقاف با برگزاری مسابقات قرآنی زمینه آشنایی با مفاهیم الهی را فراهم کرده است، تصریح کرد: شرکت نکردن در مسابقات قرآن برای کسانی که می‌توانند شرکت کنند اما شرکت نکنند در واقع نوعی ناشکری است و با توجه به مهیا شدن شرایط همه علاقه‌مندان می‌توانند شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بیان کرد: برگزاری این‌ مسابقات علاوه بر بحث معنوی همراه با جوایز مادی نیز است که نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها می‌بایست حضوری پررنگ داشته باشند.

اعلام زمان‌بندی مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن در مازندران

حجت الاسلام سیفی کناری، رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز در جلسه ستاد استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، زمان‌بندی مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات از ترکیب داوران بومی در سطح ملی و داوران خارج از استان بهره‌گیری می‌شود، افزود: همه داوران دوره‌های آموزشی در سازمان اوقاف را طی کرده و دارای مدارک لازم هستند.

رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: نخستین مرحله از مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم 20 تیرماه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیفی‌کناری با اشاره به اینکه سه‌شنبه ٢١ تيرماه مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم در امامزاده عبدالوافي(ع) كلارآباد برگزار خواهد شد، ادامه داد: روز چهارشنبه ٢٢ تير ماه مرحله منطقه‌ای در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله منطقه‌ای قرآن کریم شهرستان بابل روز پنجشنبه 23 تيرماه در امامزاده قاسم(ع) برگزار می‌شود، بیان کرد: روزهای شنبه و يكشنبه ٢٥ و ٢٦ تيرماه مسابقات منطقه‌ای در امامزاده فضل و فاضل(ع) بهشهر برگزار خواهد شد.

رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: جرئیات بیشتر برگزاری مسابقات منطقه‌ای پس از پایان مهلت ثبت‌نام‌ها اعلام خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان به مسابقات قرآن کریم تا 25 خردادماه با مراجعه به سایت quraniran.ir می‌توانند نسبت به ثبت نام در آن اقدام کنند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات