۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۱۱۵۴۹
رئیس هیئت ائمه مساجد و علمای امامیه پاکستان:

رمز پیروزی مسلمانان در اندیشه و منش اسلامی است

رمز پیروزی مسلمانان در اندیشه و منش اسلامی است
حجت‌الاسلام والمسلمین صلاح الدین گفت: مردم ایران به رهبری مردی حق شناس و مؤمنی کامل، انقلاب اسلامی را با اتخاذ اندیشه و مبانی اسلامی به پیروزی رساندند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، به همت برخی نهاد های پاکستانی شامل سازمان دانشجویان امامیه، شورای علمای شیعه، هیئت ائمه جماعات مساجد و علمای امامیه، مجلس وحدت مسلمین و بنیاد پیام ولایت پاکستان، مراسم سالگرد رهبر کبیر انقلاب اسلامی، در تالار بوجانی کراچی برگزار شد که در آن جمع کثیری از علما و دوستداران و عاشقان امام خمینی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی معاون رئیس مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در این مراسم بیان داشت: زمانی که مردم دین را از سیاست جدا می دانستند، امام خمینی به عنوان مرجع دینی حکومت دو هزار و پانصد ساله پهلوی را به پایان رساند که هیچ کس چنین تصوری را نمی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن صلاح الدین، رئیس هیئت ائمه مساجد و علمای امامیه پاکستان نیز ضمن ادای احترام به امام خمینی (ره) رمز موفقیت مسلمانان را اندیشه و منش اسلامی دانست و اظهار داشت: ایران به رهبری مردی حق شناس و مؤمنی کامل، انقلاب اسلامی را با اتخاذ اندیشه و مبانی اسلامی به پیروزی رساند که نه تنها ایران، بلکه کل جهان اسلام را دگرگون کرد.

وی گفت: سیاست های داخلی و خارجی بیشتر کشورهای مسلمان جهان در کشورهای غربی تدوین می شود، پس چگونه ممکن است جهان اسلام از ظلم و استثمار مستکبران در امان بماند.

حجت‌الاسلام صلاح الدین تاکید کرد: انقلاب اسلامی مشعل راه برای همه کشورهای اسلامی است، امام خمینی مردم ایران را از ظلمت طاغوت بیرون آورد و با نور ولایت الهی سربلند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید باقر زیدی، رئیس ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان سند نیز گفت: رهبر کبیر انقلاب و مردم ایران برهدف خود ایمان کامل و یقین محکم داشتند، امام خمینی (ره) خود تفسیری عملی از اندیشه و مبنای اسلام بود. مردم به دستور ایشان آماده هر گونه فداکاری بودند و هیچ نیرویی نمی تواند ملتی را که آگاهانه آماده فداکاری است از رسیدن به هدف و مقصودش باز دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناظر عباس تقوی، معاون دبیر شورای علمای شیعه پاکستان در سخنرانی خود، کمپین برخی شبکه های اجتماعی علیه امام خمینی (ره) به دستور آمریکا را محکوم کرد گفت: دولت با کسانی که چنین برنامه هایی را اداره می کنند برخورد قاطعانه داشته باشد./۹۸۸/

ارسال نظرات