۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۱۱۷۲۱
آیت الله رئیسی در فرودگاه شهرکرد:

هدف از سفرهای استانی نهضت خدمت‌رسانی به مردم است

هدف از سفرهای استانی نهضت خدمت‌رسانی به مردم است
رییس جمهور با بیان اینکه هدف از سفرهای استانی نهضت خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان است، گفت: بنای ما این است که یک نگاه جدی به پروژه‌های نیمه‌تمام داشته باشیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز پنجشنبه برای برگزاری بیست و چهارمین سفر استانی دولت مردمی به استان چهارمحال بختیاری سفر کرده است، در فرودگاه شهرکرد و در جمع خبرنگاران گفت: برای بنده و همکارانم توفیقی است که امروز در استان چهارمحال و بختیاری هستیم. عرض سلام و ادب و احترام دارم به خانواده معظم ۲ هزار و ۵۰۰ شهید استان چهارمحال و بختیاری و به جانبازان و ایثارگران این استان و خانواده معزز و مکرم ۷  هزار جانباز استان چهارمحال و بختیاری ادای احترام دارم.

رییس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های این استان و وجود طبیعت بکر و دست نخورده در این منطقه افزود: در این استان زمینه‌های بسیاری برای توسعه کشاورزی، دامداری و گردشگری وجود دارد و از همه بالاتر نیروی انسانی مستعد و کارآمد و به ویژه جوانان تحصیلکرده که در این استان کم نداریم؛ اینها ظرفیت‌های ارزشمندی است که حتما باید مورد توجه قرار بگیرد.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند مشکلات را حل کند. حتما زیبنده مردم بسیار عزیز، غیور و شجاع این استان نیست که شاهد فقر یا بیکاری در استان باشیم. انشاءالله فقر، بیکاری و محرومیت مرتفع شود و امیدوار هستیم که با همت خودِ مردم و با خدمتگزاری دولت این کار دنبال شود.

رییس جمهور با بیان اینکه هدف از سفرهای استانی نهضت خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان است، تصریح کرد: بنای ما این است که یک نگاه جدی به پروژه‌های نیمه‌تمام داشته باشیم. در این استان هم مثل استان‌های دیگر کشور شاهد پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم که مردم را رنج می‌دهد؛ یک پروژه‌ای سال‌ها پیش شروع شده و همچنان مانده و انتظار مردم این است که این پروژه‌ها و طرح‌ها به یک سامان و نتیجه برسد، مانند طرح‌های آب‌رسانی که در استان داریم. برنامه‌ریزی شده که در سال جاری این موضوع به یک سامان و نتیجه قطعی برسد.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: در بخش پایانی سفر که شورای اداری استان است، مصوبات سفر اعلام خواهد شد تا هم مردم و اصحاب رسانه در جریان قرار بگیرند و هم مدیران خودشان را موظف بدانند که این طرح‌ها را به یک نتیجه روشن برسانند.

ارسال نظرات