۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۷۱۱۸۲۲

حمله سایبری به زیرساخت های اساسی رژیم صهیونیستی

حمله سایبری به زیرساخت های اساسی رژیم صهیونیستی
گزارش‌ها حاکی از حمله شدید سایبری به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم؛ برخی منابع خبری از حمله سایبری شدید به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

کانال تلگرامی صابرین‌نیوز امروز گزارش داد که یک تیم عراقی، حمله سایبری شدیدی علیه زیرساخت‌های رژیم اسرائیل انجام داده است.

بر اساس این گزارش سامانه معاملاتی بورس تل‌آویو هک و از دسترس خارج شده است همچنین گزارش‌ها حاکی از سقوط سهام شرکت‌های اسرائیلی در بورس تل‌آویو است.

این چندمین بار است که زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی در دوره اخیر مورد حمله سایبری قرار می‌گیرد. اخیراً روزنامه صهیونیستی جروزالم پست فاش کرد که  در مقطع زمانی 2020 تا  2021 و زمانی که حملات سایبری در سطح جهان حدود 50 درصد افزایش یافته بود این میزان افزایش برای اسرائیل 92 درصد بود.

در ابتدای سال جاری میلادی نیز عملیات‌های سایبری ویژه‌ای علیه رژیم صهیونیستی آغاز شده که بیانگر شکست و ضعف این رژیم در ایمن‌سازی این سایت‌ها و زیرساخت‌های آن در برابر چنین حملاتی است.

در فروردین‌‌ ماه هکرهای عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرورهای فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو و وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن به‌عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع‌رسانی کانال 9 تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.

رسانه‌ها و محافل امنیتی اسرائیل با اعتراف به  ناتوانی این رژیم در مقابله با حملات سایبری اعلام کردند که حملات سایبری اخیر نه‌تنها سایت‌ها و زیرساخت‌های حکومتی بلکه یکی از چهره‌های برجسته کادر امنیتی اسرائیل را نیز هدف قرار داده است، به‌طوری که در تاریخ 16 تا 17 مارس یک گروه هکری به‌نام «دست‌های باز»  تلفن شخصی «دیوید بارنیا» رئیس موساد و همسر وی را هک و تصاویر و اطلاعات شخصی آنها و خانواده و محل زندگی‌شان را منتشر کردند.

اخیراً «ارز کراینر» رئیس سرویس سایبری در شاباک اعلام کرد: ما می‌دانیم که ضربات بسیار سختی در زمینه سایبری دریافت می‌کنیم.

انتهای پیام/+

ارسال نظرات