۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۷۱۲۵۳۲

سفر رییس جمهور به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک

سفر رییس جمهور به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک
تهران- ایرنا- معاون استاندار تهران از سفر رییس جمهور به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روز پنجشنبه ایرنا از استانداری تهران؛ سید عباس جوهری با اشاره به سفر رئیس‌جمهور اظهار داشت: شنبه ۲۸ خردادماه رئیس جمهور به اتفاق هیات همراه سفری به  دیار ۱۵ خرداد ، شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک خواهند داشت. 

وی ادامه داد: در این‌ سفر ریاست جمهور از برخی پروژه های مهم این سه شهرستان بازدید خواهند داشت.

همچنین  جلسه ای  به منظور بررسی مسائل،  مشکلات و نیازمندی های مختلف شهرستان های ورامین ،پیشوا و قرچک  با حضور رئیس جمهور ، هیات همراه ، استاندار تهران و برخی مسئولان استانی و شهرستانی تشکیل خواهد شد. 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران عنوان کرد: اخیرا مصوباتی جامع و کامل برای تمامی شهرستان های استان تهران، با حضور رییس جمهور در شورای اداری استان تهران مطرح و مصوب شده است لکن با حضور رییس جمهور در این سه شهرستان،  علاوه بر  آن مصوبات کلی ، مصوباتی هم برای رفع برخی مشکلات ویژه این سه شهرستان به تصویب خواهد رسید.

جوهری افزود : آیت الله رئیسی پیش از این سفر ، به شهرستان های پردیس، شهریار، ملارد و قدس نیز سفر داشته و در فرصت های آتی به سایر  شهرستان های استان‌تهران نیز سفر خواهند داشت. 

گفتنی است پیش از این سفر ، چندین نشست کارشناسی در استانداری تهران و نهاد ریاست جمهوری برای بررسی اولیه مشکلات برگزار شده است و اقدامات کارشناسی صورت گرفته است.

ارسال نظرات