۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۱۲۸۹۴
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

هویدا ساختن چهره واقعی استکبار از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است

هویدا ساختن چهره واقعی استکبار از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: معرفی ویژگی های انسانی و اسلامی و همچنین هویدا ساختن چهره واقعی و استکبار از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس و تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید، اظهار داشت: معرفی ویژگی های خوب و انسانی و اسلامی و همچنین هویدا ساختن چهره واقعی و غیرانسانی استکبار و استعمار از جمله اهداف و آرمان های سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امسال برای گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی ویژه برنامه هایی در سطح استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی به برخی از این برنامه ها اشاره کرد و افزود: فردا مراسم تجلیل از مبلغین، مبلغات، هیات های مذهبی، مداحان و... استان کرمانشاه در حسینیه شهدای مزار شهدای این شهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار برگزار می شود.

حجت الاسلام احمدی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه مبلغان دینی در عمل نشان داده اند که همواره حامی و پشتیبان این ملت و نظام بوده و هستند و در ایام کرونا به عینه شاهد این مهم بوده ایم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در دیگر شهرستان های استان کرمانشاه نیز در روز پنجشنبه این هفته شاهد تجلیل از مبلغین، مداحان، فعالان فرهنگی و مذهبی خواهیم بود./1400/

ارسال نظرات