۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۱۳۰۵۶

ملت مجاهد فلسطین از خون شهدای خود چشم پوشی نمی‌کنند

ملت مجاهد فلسطین از خون شهدای خود چشم پوشی نمی‌کنند
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت جوان ۲۸ ساله فلسطینی از سوی شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، این جنبش با اعلام خبر شهادت «علی حسن حرب» جوان ۲۸ ساله فلسطینی توسط شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، این جنایت وحشیانه را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای شهادت این جوان فلسطینی را که مورد اصابت چاقو از ناحیه قلب قرار گرفت، به ملت پایدار فلسطین و امت عربی-اسلامی تسلیت گفت.

در بیانیه حماس آمده است: این جنایت تداوم جنگ کثیفی است که شهرک نشینان صهیونیست علیه ملت و مقدسات ما در پیش گرفته اند.

جنبش حماس همچنین این جنایت را نتیجه مستقیم اقدامات تحریک آمیز مقامات رسمی رژیم صهیونیستی و باز گذاشتن دست شهرک نشینان برای انجام اقدامات تروریستی سازمان یافته در مناطق مختلف فلسطین اشغالی برشمرد.

این بیانیه می‌افزاید: ملت مجاهد فلسطین و مقاومت شجاع آن ممکن نیست از خون فرزندان ملت یا جراحات آن‌ها چشم پوشی کنند؛ بنابراین دشمن باید مسئولیت عربده کشی شهرک نشینان صهیونیست را بپذیرد و انقلابیون ملت ما در کمین نظامیان شکست خورده و شهرک نشینان جنایتکار خواهند بود.

جنبش حماس همچنین شهادت این جوان فلسطینی از سوی شهرک نشینان صهیونیست را به خانواده وی تسلیت گفت و برای آن‌ها طلب صبر و بردباری نمود.

لازم به ذکر است که وزارت بهداشت فلسطین روز سه شنبه از شهادت یک فلسطینی در کرانه باختری خبر داد.

بر اساس این گزارش، این جوان فلسطینی از سوی یک شهرک نشین صهیونیست در سلفیت واقع در کرانه باختری اشغالی مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود و پس از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید./۹۸۸/

ارسال نظرات