۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۱۳۰۸۵
حجت الاسلام حامدی بیان کرد؛

کم انگیزگی طلاب برای پرداختن به امر تبلیغ

کم انگیزگی طلاب برای پرداختن به امر تبلیغ
امام جمعه پردیسان با اشاره به کم انگیزگی طلاب برای امر تبلیغ، اظهار داشت: متأسفانه برخی طلاب عرصه تبلیغ را به عنوان مرحله نازل و آخرین راهکار قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حامدی امام جمعه پردیسان در همایش بزرگ فرهنگی و تبلیغی مبلغان پردیسان که در سالن کانون پرورش فکری نوجوانان پردیسان برگزار شد، خواستار حمایت بیشتر مبلغان مدارس از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه شد.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم 5 ویژگی برای مبلغان بیان شده است، افزود: همراهی با جامعه، بشارت دهندگی همراه با انذار، دعوت به خدا، مدیر و مدبر بودن از ویژگی های یک مبلغ است.

حجت الاسلام حامدی تصریح کرد: بشارت بدون انذار مشکل آفرین است و هر دو باید توأمان باشند؛ مبلغ باید ابتدا خودسازی کرده و سپس دیگران را به سوی دین دعوت کند.

وی با اشاره به کم انگیزگی طلاب برای امر تبلیغ، اظهار داشت: متأسفانه برخی طلاب عرصه تبلیغ را به عنوان مرحله نازل و آخرین راهکار قرار می دهند در حالی که در گذشته در میان بزرگان حوزه، تبلیغ از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار بود.

امام جمعه پردیسان با اشاره به اینکه پردیسان و شهرک مهدیه ۲۳ هزار طلبه دارد، تصریح کرد: در این منطقه ظرفیت برای تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی و دینی کاملاً آماده است؛ آموزش و پرورش رابطه خوبی با مبلغان حوزه علمیه در قالب طرح‌های امین و شمیم برقرار کرده است لذا باید از این فرصت بهره برد.

ارسال نظرات