۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۱۳۱۰۸
مدیریت اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه برگزار می کند؛

دوره حضوری معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب»

دوره حضوری معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب»
ثبت نام تابستانی دوره معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب» به صورت حضوری برای طلاب برادر از سوی مدیریت اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه آغاز شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ثبت نام تابستانی دوره معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب» به صورت حضوری برای طلاب برادر آغاز شد.

با توجه به لزوم بهره‌مندی طلاب از معارف ناب و اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی (امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای)، «مدیرت اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه» با همکاری «کانون اسلام ناب بخش حوزوی بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی»، دوره 6 روزه معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب» را برای طلاب برادر حوزه‌های علمیه برگزار می‌نماید.

در این دوره، دو بخش «معرفتی و میدان» مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت که بخش معرفتی آن شامل مباحثی همچون آشنایی با «هویت حقیقی عالِم دین و طلبه»، «آشنایی با اسلام ناب»، «مرور بر گستره روایات در تعاملات تشکیلاتی» و بخش میدان آن، شامل مباحثی نظیر «چگونگی تشکلِ ثمربخش در چارچوب اسلام ناب»، « تکالیف تشکل-های طلبگی در دوران رشد» می‌باشد.

زمان ثبت نام از: 1 تا 14 تیر 1401

زمان برگزاری دوره: از 31 تیر تا 5 مرداد 1401

گفتنی است، علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به آدرس www.tahzib.ismc.ir مراجعه و یا با شماره ۳۲۱۳۵۵۸۰ – ۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.

دوره حضوری معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب»

ارسال نظرات