۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۱۳۴۲۲
حجت الاسلام والمسلمین طائب در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

تکفیری های اهل سنت و برائتی های شیعه؛ دو بال تفرقه افکن استکبار

تکفیری های اهل سنت و برائتی های شیعه؛ دو بال تفرقه افکن استکبار
رئیس قرارگاه عمار گفت: برائتی هایی که با حمایت استکبار به دنبال از بین بردن چهره وحدت بخش جمهوری اسلامی ایران هستند بدانند که راه به جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران حج مبنی بر وحدت جامعه اسلامی گفت: فریضه حج بستری برای خروج جمهوری اسلامی از بایکوت خبری و نشان دادن چهره اسلامی و وحدت بخش نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی است.

وی با بیان اینکه حج ابراهیمی فرصت موثری برای ارتباط با سایر مسلمانان جهان می باشد، افزود: این ایام فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران است تا در ارتباط با جهان اسلام به همه بنمایاند که این انقلاب اختصاص به ایران و شیعیان ندارد بلکه انقلاب ما فرا مذهب و فرا‌ملیتی است.

رئیس قرار گاه عمار با تاکید بر اینکه دولت های استعماری و استکباری به دنبال از بین بردن چهره وحدت بخش جمهوری اسلامی هستند، ابراز کرد: آمریکا و حامیانش در طول سال با دروغ هایشان بر علیه جمهوری اسلامی به دنبال تفرقه بین جوامع اسلامی می باشند که در موسم حج با آگاهی بخشی این توطئه ها برملا و نقشه هایشان از بین می رود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب توصیف چهره ای ضد وحدت از ایران را سلاح آمریکا و انگلیس برشمرد و تصریح کرد: برادران اهل سنت بدانند استکبار می خواهد با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی به اهداف پلید خود دست بیابد و اینگونه القاء کند که مقدسات شما از سوی جمهوری اسلامی مورد اهانت قرار می گیرند.

وی ادامه داد: موضع بزرگان و مراجع ما تقویت وحدت بین جهان اسلام و یکپارچگی در مقابل جبهه کفار است، آمریکا و انگلیس با ایجاد تفرقه به دنبال جدایی بین برادران شیعه و سنی هستند.

رئیس قرارگاه عمار بر لزوم تقویت وحدت جامعه اسلامی تأکید و ابراز کرد: عده ای از آقایان برائتی یقیناً جیره خوار انگلیس و آمریکا هستند که در مقطع ایام حج به لعن و برائت دامن می زنند اما عده ای حقوق بگیر نیستند ولی در پازل دشمن بازی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه اکثریت برائتی ها کسانی می باشند که با واسطه یا بی واسطه مورد حمایت مادی استعمار هستند، خاطر‌نشان کرد: برائتی هایی که با حمایت استکبار به دنبال از بین بردن چهره وحدت بخش جمهوری اسلامی ایران هستند بدانند که راه به جایی نخواهند برد.

وی تصریح کرد: ایمان به جمهوری اسلامی و تقویت مسأله وحدت به صورت روز افزون در عالم اسلام پیش می رود که نمونه آن وحدت عملیاتی شیعه و اهل سنت عراق، ایران و سوریه در مقابل تکفیری ها بود، تکفیری های اهل سنت و برائتی ها در بین شیعیان هر دو از یک منشأ استکباری حمایت می شوند.

ارسال نظرات