۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۱۳۵۹۸
امام جمعه موقت کرمانشاه:

«حقوق بشر» در قاموس سیاستمداران آمریکایی نمی گنجد

«حقوق بشر» در قاموس سیاستمداران آمریکایی نمی گنجد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام و المسلمین حجتی گفت: کشوری که خود اولین فروشنده سلاح در جهان است نمی تواند از حقوق بشر دم بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی صبح امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان کرمانشاهی که به مناسبت هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» برگزار شد، اظهار داشت: در هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» هستیم، هفته ای که باید با تبیین و روشنگری چهره پلید و شیطانی آمریکایی ها برای جهانیان شناخته شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: کارنامه دولتمردان آمریکایی، کارنامه ای سیاه و سرشار از ظلم، جنایت و تجاوز علیه ملتهاست تا جایی که جایی برای دفاع از خود باقی نگذاشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی تاکید کرد: آمریکایی ها در عمل نشان داده اند که دنیایی که آرامش در آن حاکم باشد را هرگز نمی خواهند و بهترین مدرک برای این ادعا اشغال عراق، افغانستان و... توسط آنها در خاورمیانه است.

وی عنوان داشت: حیات آمریکا در جنگ و خونریزی است و کارخانه های اسحله سازی آمریکا از قِبل این امر همواره درآمدهای میلیارد دلاری دارند، لذا کشوری که خود اولین و بزرگترین فروشنده انواع سلاح های کشتار جمعی است نمی تواند و قادر نیست که از حقوق بشر دم بزند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: روزگاری خود آمریکایی ها رسما و عینا وارد میدان نبرد می شدند همانند اشغال عراق و افغانستان و روزگاری نیز جنگ نیابتی را مدیریت می کنند همانند جنگ یمن و در مواقعی هم با حربه اقتصاد و سیاسی کشورهای مخالف سیاستش را مورد هجمه قرار می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی خاطرنشان کرد: با وجود این همه پرونده سیاه «حقوق بشر» در قاموس سیاستمداران آمریکایی محلی از اعراب نخواهد داشت./1400/

ارسال نظرات