۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۷۱۳۶۵۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه دانش افزایی با محوریت فرزندآوری و افزایش جمعیت

برگزاری کارگاه دانش افزایی با محوریت فرزندآوری و افزایش جمعیت
عزیزی گفت: چهارمین کارگاه دانش افزایی با محوریت ارائه راهکارهای افزایش جمعیت ویژه خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان به صورت مجازی برگزار شد.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به برگزاری کارگاه های دانش افزایی ویژه طلاب بیان داشت: حضور مبلغان در جامعه امری مهم برای پرداختن به موضوع فرزند آوری و افزایش جمعیت است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: چهارمین کارگاه دانش افزایی با محوریت ارائه راهکارهای افزایش جمعیت با عنوان نقش جمعیت در افزایش قدرت ویژه خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره در فضای مجازی خاطرنشان کرد: بستر فضای مجازی فرصتی را فراهم ساخت تا طلاب مدارس علمیه سراسر استان بتوانند از این کارگاه ها بهره مند شوند.

عزیزی با اشاره به اهمیت پرداختن به مساله افزایش جمعیت، بیان کرد: در این راستا حوزه علمیه خواهران ظرفیتی عظیم بوده و این مهم باید در اولویت برنامه های تبلیغی طلاب قرار گیرد.

وی تصریح کرد: خواهران مبلغ با بیان آثار و برکات فرزندآوری و ازیاد نسل، جلوگیری از معضل تک فرزندی و ...خانواده ها را آگاه سازند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه به برگزاری دومین دوره آموزش مربی مهدکودک اشاره کرد و گفت: این دوره به صورت حضوری و به همت مرکز خدمات حوزه علمیه لرستان و همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: همسران طلاب برادر و طلاب خواهر مدارس علمیه لرستان می توانند در این دوره شرکت کنند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات