۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۱۳۷۲۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان است

دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان است
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است، گفت: شیعه لندنی و اسلام آمریکایی مصداق این انحراف هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار تعدادی از علمای اهل سنت و شیعه لبنان و فلسطین، گفت: امام راحل مردم ایران را از ذلت به اوج عزت رسانید.

وی به اهداف سه گانه امام خمینی از انقلاب اسلامی و رسانیدن مردم ایران از ذلت به اوج عزت، افزود: نخستین هدف امام راحل از انقلاب اسلامی سرنگونی حکومت طاغوت و تأسیس حکومت اسلامی در ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیداری مسلمانان جهان را دومین هدف امام خمینی (ره) از تأسیس حکومت اسلامی در ایران دانست و اظهار داشت: بیداری همه عدالت طلبان جهان سومین هدف امام راحل از تأسیس حکومت اسلامی در ایران بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز پنج مرحله، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، امت واحده اسلامی و تمدن بزرگ نوین اسلامی برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی ترسیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم داشتن بصیرت تأکید کرد و با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است، اظهار داشت: شیعه لندنی و اسلام آمریکایی مصداق این انحراف هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب جبهه مقاومت را به خوبی راهبری می‌کنند، افزود: سلام اینجانب را به علمای بزرگ به ویژه سید حسن نصر الله برسانید.

لازم به ذکر است، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان در پایان به هریک از علمای اهل سنت و شیعه لبنان و فلسطین یک جلد کتاب صحیفه سجادیه هدیه کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات