۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۷۱۳۷۳۲
در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه مطرح شد؛

۸ دلیل برای آینده روشن انقلاب اسلامی از زبان نماینده ولی فقیه در خوزستان

۸ دلیل برای آینده روشن انقلاب اسلامی از زبان نماینده ولی فقیه در خوزستان
خوزستان _ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت:اصلی‌ترین شاخصه موفقیت امید به آینده است و دلایل بسیاری برای امیدواری به آینده روشن انقلاب اسلامی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه که در مصلی اهواز برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: ۹ روز روزه‌داری از روز نخست ذی الحجه ثواب روزه تمام عمر را دارد؛ از این عبادات غفلت نکنیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به ضرورت انجام عبادات از سوی انسان عنوان داشت: خداوند متعال سرمایه و توشه آخرت را اینگونه برای انسان تأمین می‌کند.

وی بزرگترین عید کشور را عید غدیر خم خواند و بیان داشت: خوزستان باید همه ظرفیت خود را برای برگزاری این عید در دهه ولایت به میدان بیاورد، هر خانه‌ای در توان خود حتی با زدن پرچم سبز کوچک این عید بزرگ را جشن بگیرد.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان افزود: تمامی ادارات ملزم به نصب پرچم و پلاکارد هستند؛ شهرداری نیز شهر را آذین بندی کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ادامه داد: ما باید بتوانیم پیام غدیر را که همان تحقق حکومت جهانی امام عصر (عج) است به گوش جهانیان برسانیم.

وی با اشاره به تأمین انرژی برق و آب تصریح کرد: انرژی برق و آب امروز به سختی تأمین می‌شود؛ بنابراین باید در مصرف آن صرفه جویی شود، مساجدی که برق مجانی مصرف می‌کنند، نباید سیستم سرمایشی و روشنایی خود را شبانه روز روشن و فعال نگهدارند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه وجود مقدس امام باقر (ع) بالندگی و کمال جامعه را در گرو ۳ محور می‌داند، ابراز داشت: اگر جامعه به این ۳ محور عمل کند به رشد و بالندگی خواهد رسید؛ نخست فهم صحیح و عمیق از دین، پایداری و استقامت در سختی‌ها و مشکلات و سوم برنامه‌ریزی دقیق و صحیح در امر معیشت و اقتصاد جامعه که همگی باید مورد توجه باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان اصلی‌ترین شاخصه موفقیت را امید به آینده دانست و گفت: دلایل بسیاری برای امیدواری به آینده روشن انقلاب اسلامی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به رشد ۴۰ درصدی صادرات غیر نفتی در دو ماهه اخیر، آزادسازی منابع ارزی کشور، افزایش قابل توجه قیمت نفت و گاز، رشد سرمایه‌گذاری در صنعت، عدم استقراض از بانک مرکزی، افزایش ورود صندوق توسعه ملی، اصلاح نظام یارانه‎‌ای و استفاده از ظرفیت کشور‌های همسایه اشاره کرد./۹۴۵۴/

ارسال نظرات