۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۱۳۷۳۹
امام جمعه آبادان؛

منطقه آزاد اروند تعیین تکلیف شود/ دوگانگی حاکمیتی در شهرهای آبادان و خرمشهر وجود دارد

منطقه آزاد اروند تعیین تکلیف شود/ دوگانگی حاکمیتی در شهرهای آبادان و خرمشهر وجود دارد
خوزستان_ امام جمعه آبادان با اشاره به دوگانگی حاکمیتی در آبادان و خرمشهر گفت: مردم در انتظار تعیین تکلیف حاکمیتی منطقه آزاد اروند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه با اشاره به فعالیت‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: برخلاف دولت گذشته که چشم به غرب دوخته بود، دولت مردمی آیت الله رئیسی رویکرد خوبی را برای استفاده از ظرفیت کشور‌های همسایه در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با جنگ روانی سعی در ناامیدسازی مردم دارد؛ عنوان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با شایعه پراکنی و جنگ رسانه‌ای مشکلات کشور را بزرگ جلوه می‌دهند و عده‌ای نیز در داخل و خارج با آن‌ها همراه می‌شوند.

امام جمعه آبادان با اشاره به مشکلات معیشتی مردم بیان داشت: دشمن در این زمان به دنبال بهره‌برداری تبلیغاتی علیه نظام و دلسرد کردن مردم است.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به دوگانگی حاکمیتی در آبادان و خرمشهر افزود: مردم در انتظار تعیین تکلیف حاکمیتی منطقه آزاد اروند هستند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) ابراز داشت:جهیزیه و مهریه سنگین از آفات ازدواج جوانان است برهمین اساس باید با الگو قرار دادن سیره زندگی ائمه اطهار (ع) و دوری از اسراف، هزینه‌های زندگی مشترک را برای جوانان سنگین نکنیم.

امام جمعه آبادان در پایان با بیان اینکه لازم است زیارت عتبات عالیات عراق برای مشتاقان تسهیل شود، گفت: زیارت عتبات عالیات عراق در چارچوب کاروان‌های حج و زیارت امکان‌پذیر است که هزینه‌بر است و بیشتر  مردم دلداده اهل بیت (ع) توانایی مالی آن را ندارند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات