۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۷۱۳۸۶۲
حجت‌الاسلام گرجی:

توجه به «امر به معروف» وظیفه ذاتی مسئولان است

توجه به «امر به معروف» وظیفه ذاتی مسئولان است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم بر انجام مأموریت‌های قرارگاه ۲۱ تیر تأکید کرد و گفت: این وظیفه‌ی ذاتی مسئولان است که نسبت به این دو فریضه‌ توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در دومین جلسه قرارگاه ۲۱ تیر ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جواد(ع) راهبرد و برنامه های قرارگاه ۲۱ تیر را تبیین و تصریح کرد: اهمیت ایجاد قرارگاه ۲۱ تیر توجه بیشتر مسئولان به مسله عفاف و حجاب و تلاش برای بهبود و ترویج حجاب و عفاف در جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام گرجی با بیان اینکه امروز ظرفیتی که دولت انقلابی و مردمی فراهم کرده که مدیران دستگاه ها و نهادهای دولتی نسبت به شئونات اسلامی و منشور اخلاقی اداری حساسیت های ویژه ای داشته باشند افزود: این وظیفه ی ذاتی مسولان است که نسبت به دو فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات توجه خاص داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم یکی از حوزه ای بسیار مهم در قرارگاه ۲۱ تیر را اهمیت به اصلاح فرهنگ عفاف و حجاب برشمرد و اضافه کرد: در جلسه شورای انقلاب فرهنگی ۱۱ وظیفه در مصوبات به ستاد مأموریت داده شده که نظارت بر وضعیت عفاف و حجاب در دستگاههای دولتی است.

حجت‌الاسلام گرجی در ادامه با یا آوری ظرفیت های خیلی خوب ایجاد شده در اصلاحیه دستورالعمل اجرایی قانون از آمرین به معروف و ناهیان از منکر عاملان این دو فریضه بزرگ و حمایت عملی ستاد از آنها تاکید کرد.

ارسال نظرات