۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۱۳۹۹۴
امام جمعه موقت کرمانشاه:

«دموکراسی غربی» تنها ابزاری برای سلطه بیشتر بر جهان است

«دموکراسی غربی» تنها ابزاری برای سلطه بیشتر بر جهان است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام و المسلمین حجتی تأکید کرد که «دموکراسی غربی» تنها یک ابزار برای سلطه بیشتر بر جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی امروز در نشستی با جمعی از اساتید و طلاب حوزه کرمانشاه اظهار داشت: مدعیان دروغین اخلاق و قانون همواره خود اولین قانون شکنان و هنجارشکنان هستند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: در طول سال به کرار شاهد توهین و اهانت مدعیان اخلاق و فرهنگ به کتاب آسمانی قرآن کریم هستیم به طوری که متاسفانه روز به روز شاهد گسترش این توهین ها به ساحت این کتاب مقدس هستیم.

این عالم کرمانشاهی ادامه داد: توهین به قرآن کریم، نه تنها توهین به جهان اسلام است، بلکه به صورت غیرمستقیم به سخره گرفته دیگر ادیان الهی و صاحب کتاب است.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی نقش دستان صهیونیست و استکبار جهانی در چنین توطئه هایی را پررنگ دانست و عنوان کرد: در پس هر گونه توطئه، اهانت و تجاوز همواره دستان صهیونیست جهانی و مستکبرین هویداست، حال باید پرسید که این حجم از توهین به مقدسات دینی چه نتیجه ای برای دشمنان دارد؟!

وی افزود: توهین به کلام خدا و وحی از روی بی ایمانی و در بُعد سیاسی به برنامه شیطانی ابرقدرت های جهانی برمی گردد، آنها به دنبال این هستند که ارکان دین اسلام را برای سلطه بیشتر خود تخریب و به حاشیه بکشند.

امام جمعه موقت عنوان داشت: تاسفبارتر اینکه این اهانت ها به مقدسات اسلام و قرآن در کشورهای انجام می شود که همواره خود را مدافع حوق دینی و انسانی می دانند! این دست از توهین ها و اهانت ها به کتاب قرآن و دیگر مقدسات سایر ادیان الهی نشان می دهد که «دموکراسی غربی» تنها یک ابزار برای سلطه بیشتر بر جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی خاطرنشان کرد: البته به خواست خدا این توهین ها نتیجه عکس خواهد داشت، این همه تخریب اسلام و قرآن به نوعی می تواند حس کنجاوی جوانان غربی در باره این دین را تحریک کند و می تواند خود زمینه برای آشنا شدن آنها با اسلام واقعی و گسترش اسلام شود./1400/

ارسال نظرات