۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۱۴۰۲۴

پیام تسلیت رئیس جامعةالمصطفی العالمیه به مناسبت درگذشت مادر گرامی شهید بابایی

پیام تسلیت رئیس جامعةالمصطفی العالمیه به مناسبت درگذشت مادر گرامی شهید بابایی
رئیس جامعةالمصطفی العالمیه به مناسبت درگذشت مادر گرامی شهید بابایی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه به مناسبت درگذشت مادر گرامی شهید بابایی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مهاجر و مادر پرافتخار شهید محمد بابایی، حاجیه خانم یامامورا که در طول دهه های متمادی الگویی شایسته در هدایت مردم از کشورهای مختلف بوده اند موجب تاثر و اندوه شد.

همراهی با مردم ایران در مبارزه با سلطه و استکبار، ایثارگری در هشت سال دفاع مقدس تا حد تقدیم فرزند، زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و استقلال در سالهای پس از جنگ، معلمی در مدارس، پایه گذاری برخی از رشته ها در مراکز آموزش عالی تهران و غیر آن، همکاری در تأسیس نمایندگی المصطفی در ژاپن، همراهی با جوانان ژاپنی در شناخت اسلام و ایران، همراهی با متخصصان ژاپنی در شناخت مظلومیت جانبازان، خصوصاً جانبازان شیمیایی، همراهی با پهلوانان ایران در پارا المپیک، ترجمه آثار مرتبط با دو کشور ایران و ژاپن خصوصاً آثار اسلامی از استاد سبا یامامورا یک چهره ماندگار رقم زد. انشاءالله نام و یاد او نیز مایه برکت خواهد بود. ضایعه ارتحال ایشان را به تمام مردم ایران و ژاپن خصوصاً خانواده و فرزندان معنوی او تسلیت می گویم و علو درجات و همجواری با اولیاء الهی را برای ایشان از محضر ربوبی مسئلت دارم.

با آرزوی رحمت و لطف الهی و شادی روزافزون برای روح ایشان و آرامش دل بازماندگان.

علی عباسی

ارسال نظرات