۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۱۴۲۰۰

انتقاد امام جمعه کرمانشاه از بالا بودن اجاره بهای خانه ها

انتقاد امام جمعه کرمانشاه از بالا بودن اجاره بهای خانه ها
کرمانشاه ـ آیت الله علما با انتقاد از بالا بودن برخی کرایه خانه ها گفت: کرایه خانه ها بسیار بالا است و این با مبانی اسلام سازگاری ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در نشست امروز که به منظور ساماندهی جشن های  عید غدیر و با حضور استاندار کرمانشاه، مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران نهاد های انقلابی برگزار شد، اظهار داشت: عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان بوده و سایر اعیاد در رتبه پایین آن قرار دارند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جایگاه عید بزرگ غدیر ابراز کرد: این موقعیت برجسته دینی و اجتماعی به خوبی بین آحاد مردم طرح شود تا عموم جامعه به مواهب بلند و آسمانی آن واقف شوند.

آیت الله علما پیرامون عظمت و جامعیت اسلام اظهار داشت: اسلام با فطرت سر وکار دارد، لذا اگر خوب تعریف شود تاثیر شگرف خود را خواهد گذاشت، بنابراین باید جامعیت اسلام را تعریف کنیم و به مردم آموزش دهیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه پیرامون وضعیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: برای عفاف و حجاب باید زمینه عفاف را فراهم کنیم، متأسفانه مهریه ها گاهی بالاست و همین باعث عدم تعادل خانواده می شود.

وی پیرامون اهمیت پیوسته کار کردن تصریح کرد: تدریج کار خود را می کند اگر از روز اول جلو برخی کجی ها را می گرفتیم، الان مشکل اجتماعی نداشتیم، باید همگان آستین همت را بالا بزنیم و همه ورود کنیم، زیرا دنیای استکبار دست از ما برنمی‌دارد، باید کاری اسلامی کنیم، زیرا اسلام از مرز انسانی و فطرت هرگز فراتر نرفته و عمیقاً تأثیر خود را بر قلوب خواهد گذاشت.

امام جمعه کرمانشاه افزود: باید ببینیم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی چگونه حاج قاسم شد و به این مرتبه رسید؟ حاج قاسم سر سفره ولایت به این موقعیت دست یافت.

آیت الله علما پیرامون تهدیدات خارجی ها تأکید کرد: ما باید کار خود را بکنیم و هرگز به خارجی ها نباید گوش دهیم، زیرا دنیای غرب نابودی عفت و فرهنگ ما را می خواهد.

وی در پایان سخنان خود با انتقاد از بالا بودن برخی کرایه خانه ها افزود: کرایه خانه ها گاهی بالاست این با مبانی اسلام سازگاری ندارد، زیرا باید واقف باشیم اسلام با معنویت پیش رفته است./1400/

ارسال نظرات