۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۱۴۴۸۱
معاون آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:

دانشگاه رضوی در تربیت افراد عالم، متخصص و متعهد موفق بوده است

دانشگاه رضوی در تربیت افراد عالم، متخصص و متعهد موفق بوده است
خراسان رضوی - دکتر عموعابدینی با بیان اینکه دانشگاه رضوی در جهت تربیت افراد عالم، متخصص و متعهد تاسیس شده، به موفقیت آن در زمینه ماموریت و اهداف اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی؛ دکتر قاسم عموعابدینی، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی با ماموریت و اهداف خاص و در جهت تربیت افراد عالم، متخصص و متعهد تشکیل شده و بحمدلله موفق هم بوده است.

وی افزود: افرادی را که این دانشگاه تحویل جامعه داده خیر کثیر داشته و مفید بودند بر این اساس به اهداف خودش نزدیک شده و سعی دارد رتبه های بالا در سطح جهانی کسب کند.

معاون آموزش وزیر علوم گفت: لقب و عنوانی نمی توان به این دانشگاه داد چرا که این دانشگاه منتسب به امام رضا(ع) بوده و بالاتر از این چیزی نداریم همه علاقه مند هستند که کمک کنند و جریان سازی داشته باشند که مجموعه ای منتسب به آقا در سطح جهانی رتبه اول را کسب کند.

وی افزود: فکر می کنم با برنامه‌ها ۱۰ ساله ای که این دانشگاه تدوین کرده با رفع چالش ها و مشکلات می تواند به اهداف خوبی که ترسیم شده دست پیدا کند.

دکتر عموعابدینی با اشاره به طرح تحول علمی وزارت که به دنبال رشد علمی دانشگاه‌هاست، گفت: سعی می کنیم نقاط قوت را تقویت و ضعف را برطرف کنیم در کل در حوزه علوم انسانی جای بین رشته ای ها خالی است که باید بدان پرداخته شود.

معاون آموزشی وزیر علوم با ذکر این نکته که کلیه کلاس‌های درس در سال تحصیلی جدید با توجه اخبار کرونایی روزهای اخیر باز هم حضوری خواهد بود، گفت: اگر با تشخیص ستاد کرونا به هر دلیلی کلاس‌ها مجازی شد، امتحانات قطعاً حضوری خواهد بود.

وی افزود: رییس جمهور که ریاست ستاد کرونا را برعهده اوست تاکید ویژه بر برگزاری کلاس‌های به صورت حضوری دارد، زیرا اثرپذیری کلاس حضوری به مراتب بیشتر از کلاس مجازی است./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات