۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۱۵۴۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

محرم و صفر فرصتی مناسب جهت ترویج فرهنگ ناب اسلامی است

محرم و صفر فرصتی مناسب جهت ترویج  فرهنگ ناب اسلامی است
حجت الاسلام قدرتی گفت: ماه محرم و صفر فرصتی در جهت ترویج فرهنگ ناب اسلامی بوده و در این راستا باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در همایش تکریم یک عمر نوکری در خرم آباد که در آستانه ماه محرم برگزار شد، گفت: ماه محرم ظرفیت و فرصتی مناسب جهت اشاعه ارزش ها و مقابله با شبهات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان لرستان با بیان اینکه محرم و صفر فرصتی مناسب جهت ترویج  فرهنگ ناب اسلامی است، افزود: در این راستا باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) به تمام جهانیان درس آزادگی، از خودگذشتگی و ایثار آموخت، خاطرنشان کرد: بسیاری از ادیان و مکاتب الهی و غیرالهی امام حسین(ع) را عنوان یک پیشوا و رهبر آزاده می دانند.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه اظهار کرد: خدمت و محبت به اهل بیت(ع) از عوامل عاقبت بخیری است و این مهم برای نسل جوان و نوجوان باید تبیین شود.

وی یادآور شد: امسال برنامه تکریم آیین نوکری، برای اولین بار توسط بنیاد دِعبل خُزاعی، با هدف تکریم و تجلیل از پیرغلامان غیر مداح شامل میان دار، چایی ریز و هیأت دار به صورت همزمان و در آستانه ماه محرم برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات