۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۱۵۵۳۳

دو شبکه تلویزیونی از ۵ مرداد تعطیل خواهد شد

دو شبکه تلویزیونی از ۵ مرداد تعطیل خواهد شد
مسأله مخاطب، چابک سازی نیروی انسانی و بهینه‌سازی و افزایش بهره‌وری ظرفیت‌های موجود رسانه ملی، از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریتی دوره جدید سازمان صداوسیما است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در هفته گذشته اطلاعات جسته و گریخته ای از احتمال تعطیلی دو شبکه «ایران کالا» و «شما» به علت هم‌افزایی منابع و کمبود مخاطب این دو شبکه  به گوش می‌رسید، اما به تأیید مدیران رسانه ملی نرسیده بود. در این بین نام شبکه‌ سلامت نیز مطرح شد. اما شب گذشته تلویزیون با پخش تیزر یک دقیقه‌ای، از تعطیلی قطعی دو شبکه «ایران کالا» و «شما» خبر داد. بر این اساس، برنامه‌های این دو شبکه از پنجم مردادماه به شبکه‌های پرمخاطب سیما منتقل خواهند شد.

در این تیزر به دلایلی از جمله بیشتر دیده شدن برنامه‌های شاخص شبکه‌های «ایران کالا» و «شما»، «ارائه وسیع‌تر زیبایی‌های گستره پهناور کشورمان»، «معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های اقتصادی - اجتماعی گردشگری»، «بازنمایی گسترده‌تر تولیدات ملی، فعالیت‌های اقتصادی و مالی کشور» و هم‌افزایی و استفاده بهینه از منابع رسانه ملی برای توقف پخش این دو شبکه و نمایش برنامه‌های آن‌ها از پنجم مرداد ماه در شبکه‌های پربیننده سیما اشاره شده است.

مسأله مخاطب، چابک سازی نیروی انسانی و بهینه‌سازی و افزایش بهره‌وری ظرفیت‌های موجود رسانه ملی، از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریتی دوره جدید سازمان صداوسیماست و حالا باید منتظر باشیم که در ادامه روند مذکور، چه تغییراتی را در ساختار برنامه‌سازی و بهره‌گیری کارآمد و موثر از ظرفیت‌های این سازمان شاهد خواهیم بود. 

ارسال نظرات