۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۷۱۵۵۳۸

موفقیت دانشگاه رضوی در ۳ بخش از جشنواره کتاب سال رضوی

موفقیت دانشگاه رضوی در ۳ بخش از جشنواره کتاب سال رضوی
خراسان رضوی - دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سیزدهمین جشنواره کتاب سال رضوی با حضور در ۳ بخش، ضمن کسب رتبه و موفقیت، مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره کتاب سال رضوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی، دکتر عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان حوزه فرهنگ و هنر در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در حالی به پایان رسید که از دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سه بخش تقدیر شد.
در این دوره از جشنواره، 410 اثر از 16 کشور از جمله ایتالیا، پاکستان، ترکیه وغیره به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بر اساس داوری صورت گرفته، 39 اثر از سوی هیئت علمی داوری امتیازلازم برای قرار گرفتن در رتبه بندی برتر را کسب کردند.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بخش کتاب های چاپی با محوریت حرم و اماکن متبرکه با کتاب «مهندسی قرارداد اجاره موقوفات در سنجه اصل رعایت غبطه وقف» اثر محمدجواد فخر، حجت الاسلام سيدحسن وحدتي شبيري و عبدالرضا اصغري به رتبه دوم دست یافت.

این نهاد علمی فرهنگی که در زمینه نشر هم فعالیت دارد در بخش ناشران فعّال نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش بین‌الملل آثار نگارش یافته به زبان های زنده و پر مخاطب جهان(غیرفارسی) نیز از دانشگاه علوم اسلامی رضوی به خاطر چاپ کتاب «اعتقاد ما» به زبان فرانسوی تقدیر شد.

بر این اساس دانشگاه علوم اسلامی رضوی بیش از دیگر موسسات و نهاد های علمی در کسب رتبه و تقدیر به لحاظ شایستگی و فعالیت در زمینه نشرو کتاب موفقیت به دست آورده است./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات