۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۷۱۵۶۵۱
فرمانده انتظامی استان اصفهان:

پلیس ملجأ مردم در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است

پلیس ملجأ مردم در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است
اصفهان ـ سردار میرحیدری گفت: پلیس به عنوان ملجأ و پناه مردم و حافظ آنها در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی و دینی فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده  انتظامی استان اصفهان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه استان اصفهان ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های اعضای این دفتر گفت: این نمایشگاه گزارشی از فعالیت‌ها و پژوهش‌های چند ساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان، اقدامات انجام شده در دفاع از ارزش‌های دینی ، مقابله با هجمه‌های دشمنان در کمرنگ کردن فرهنگ دینی و موفقیت‌های ارزشمند حوزه در فضای مجازی و حقیقی بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه پلیس ما به عنوان ملجأ و پناه مردم و حافظ آنها در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی و دینی فعالیت می‌کند،  باید پلیسی در طراز انقلاب اسلامی باشد و در این مسیر مهمترین رکن فعالیت ما دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی است.

فرمانده  انتظامی استان اصفهان ادامه داد: بسیار خرسندیم که دفتر تبلیغات با این دقت تهدیدات و خطرات فرهنگی کشور را رصد کرده است، اگرچه در دهه‌های اخیر عدم همراهی دستگاه‌های فرهنگی عدم همراهی با این دیدگاه موجب کندی حرکت  نهادهای ارزشی شده و فرصت‌های زیادی در جذب اقشار آسیب پذیر برای دشمن فراهم کرده است.

سردار میرحیدری تصریح کرد:  انتظار می‌رود در دولت فعلی این دستاوردها در اختیار دستگاه‌ها قرارگیرد و فرصت استفاده از آنها فراهم شود و از این طریق از نفوذ فرهنگی بیشتر دشمن جلوگیری و خطرات و هجمه‌های موجود دفع شود، نیروی انتظامی هم در این مسیر آمادگی دارد که در هر یک از حوزه‌های مورد نیاز از این مرکز حمايت کند.

وی با اشاره به ضرورت توجه فراجا به مسائل و مباحث فرهنگی اجتماعی اظهار کرد: پلیس با ابهامات ‌و شائبه هايی در سطح جامعه مواجه است که برای پاسخگویی به آن نیاز به پشتیبانی علمی و دینی دارد تا بتواند مشکلات جامعه را رفع و اقدامات خصمانه دشمن را با نسخه‌های مناسب فرهنگی و اخلاقی به صورت ایجابی حل کند.

 سردار میرحیدری با بیان اینکه مسائل اخلاقی همچون مسئله حجاب و عفاف یا بدعت‌هایی که در عزاداری ایجاد شده نیاز به درگیری پلیس ندارد، خاطرنشان کرد: لازمه مواجه با این مسائل، پشتیبانی مراکز دینی، پژوهشی و اقدامات و برنامه‌های مشترک با این مراکز  است که در همین رابطه تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری‌های بیشتر با دفترتبلیغات اسلامي حوزهحوزه علمیه استان اصفهان  منعقد شد و امیدواریم همکاری خوبی در رفع مشکلات فرهنگی جامعه و مقابله با اقدامات دشمن انجام شود./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات