۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۷۱۵۶۸۱
پیشوای کلیمیان اصفهان:

اصفهان از دیرباز محل زندگی مسالمت آمیز ادیان بوده است

اصفهان از دیرباز محل زندگی مسالمت آمیز ادیان بوده است
اصفهان _ صدیق‌پور با اشاره به آزادی ادیان در ایران گفت: اصفهان از دیرباز محل زندگی مسالمت آمیز ادیان توحیدی در کنار یکدیگر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سلیمان صدیق‌پور پیشوای کلیمیان اصفهان، در نشست سران ادیان توحیدی، در حاشیه نمایشگاه روایت تبلیغ، با بیان اینکه پایه هر دینی درستی و صداقت و کامل بودن است، گفت: ادیان توحیدی مانند برادران در کنار هم نشسته و باهم گفت‌وگو می‌کنند. خوشحالم که در این جلسه از طرف جامعه کلیمیان خدمت سران ادیان توحیدی هستم.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار سال پیش یهودیان به اصفهان آمده و این شهر را تأسیس کردند، خاطرنشان کرد: اصفهان از دیرباز محل زندگی مسالمت آمیز ادیان توحیدی در کنار یکدیگر بوده است و تاریخ اصفهان شاهد این موضوع است. همه ما ادیان منتظر ظهور منجی هستیم و همیشه در همه دعاهای ما این انتظار وجود دارد و منتظر تحقق عدالت جهانی هستیم.

پیشوای کلیمیان اصفهان با تأکید بر اهمیت فرهنگ انتظار در ادیان توحیدی، تصریح کرد: امیدوار هستیم با ظهور منجی عدالت و آزادی جهانی شکل بگیرد. امیدوار هستیم نشست‌هایی از این دست مکرر برگزار بشود و نتیجه این جلسات رد ادعاهای کذب کسانی است که مدعی هستند ادیان در ایران آزادی و زندگی مسالمت آمیز ندارند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات