۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۱۶۰۰۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

رسانه ملی، امام خمینی را برای نسل جدید معرفی کند

رسانه ملی، امام خمینی را برای نسل جدید معرفی کند
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اجرای برنامه‌های امام شناسی از سوی رسانه ملی، گفت: نسل جدید انقلاب توسط رسانه ملی و آموزش و پرورش باید با امام آشنا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر یکشنبه در دیدار با شورای آموزش و پرورش کاشان با تبریک انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش کاشان، گفت: امام جمعه در انتخاب مدیران شهرستان نفیا و اثباتا هیچ دخالتی نکرده و نخواهد کرد.

وی به نقش و اهمیت آموزش و پرورش تأکید کرد و افزود: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب تنها را مقابله با آسیب‌های اجتماعی توجه به جایگاه آموزش و پرورش است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه دستاورد مدیریت جدید آموزش و کاشان طی دوازده سال آینده بروز و ظهور خواهد داشت گفت: مدیر آموزش و پرورش شهرستان درانتخاب مدیران خود دو ویژگی قرآنی تقوا و تخصص را مد نظر بگیرد.

وی یادآور شد: از شهید چمران در انتخابات سؤال شد برای انتخابات اگر یک نفر متخصص و دیگری متقی باشد کدام را انتخاب می‌کنید، ایشان در پاسخ حکیمانه خود اعلام کرد، اگر کاندیدایی با تقوا باشد اما متخصص نباشد خود مسؤولیت نمی‌پذیرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم توانمند سازی دانش آموزان در سه بعد سواد، تدیین و انقلابی بودن تأکید کرد و افزود: برای با سواد شدن و رسیدن به قله دانش نیاز به همت بلند است و باید به اندازی تلاش کنید که در ۵۰ سال آینده هرکس در هرکجای دنیا برای انجام هر فعالیتی نیازمند آموزش زبان فارسی باشد.

به گفته وی برخی مدارس تیزهوشان به دلیل داشتن مدیران متعهد، دانش آموزان آن‌ها با تشکیل هیات عزاداری برای ائمه اطهار (ع) عزاداری می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار: داشت: مدیران آموزش و پرورش از حداکثر توان خود برای با سواد شدن دانش آموزان و حداکثر همت خود برای مومن شدن دانش آموزان و حداکثر تلاش خود برای تربیت انقلابی دانش آموزان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان از انقلاب اسلامی جدا نیستند، چون انقلاب اسلامی مقدمه و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است، گفت: اگر قرار است انقلاب اسلامی و دانش آموزان انقلابی زمینه ساز ظهور باشند، منبر و معلم و دانش آموزان ما نباید جدای از انقلاب باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم سرلوحه قراردادن ارزش‌های انقلاب و امام شهدا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: نسل امروز انقلاب نباید با امام بیگانه باشد بلکه باید امام را بشناسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با تأکید بر اجرای برنامه‌های امام شناسی از سوی رسانه ملی، گفت: نسل جدید انقلاب توسط رسانه ملی و آموزش و پرورش باید با امام آشنا شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات