۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۱۶۰۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

هیأت مدنی‌ترین تشکل پس از انقلاب اسلامی است

هیأت مدنی‌ترین تشکل پس از انقلاب اسلامی است
اصفهان _ حجت الاسلام فوقی گفت: هیأت تمام آورده خودش را برای خدمت به مردم ارائه داده است، خدمات هیأت‌های مذهبی بروزترین خدمات در معرکه‌های مختلف بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، شامگاه دوشنبه در نشست خبری مرکز فرهنگی مکتب الصادق(ع) با اصحاب رسانه، با بیان اینکه امروز اگر بخواهیم کفالت فعالیت‌های فرهنگی را در محله‌ها و مناطق و مراکز شهرها و شهرستان‌ها بر دوش جایی ببینیم، بستر آن مجموعه‌های فرهنگی است، گفت: هیات‌ها و مساجد و مجموعه‌های فرهنگی از مهمترین بسترهای فعالیت‌های فرهنگی هستند.

وی در ادامه افزود: اصحاب رسانه باید نمادهای قدرتمند جمهوری اسلامی که در کف میدان هستند را به مردم معرفی کنند، ظرفیت هیأت‌های مذهبی فوق العاده قدرتمند و پیش برنده است، خدمات هیأت‌های مذهبی بروزترین خدمات در معرکه‌های مختلف بوده است، پشتیبانی جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس از مهمترین اقدامات هیأت‌ها بوده است و امروز نیز در عرصه فعالیتهای خیریه و در ایام شیوع کرونا نقش ویژه‌ای را ایفا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان هیأت را یکی از مدنی‌ترین تشکل‌های پس از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: هیأت تمام آورده خودش را برای خدمت به مردم ارائه داده است و ما باید تلاش کنیم هیأت‌هایی که می‌توانند مقتضیات زمان را مورد توجه قرار دهند و نیازهای مخاطب خود و جامعه را برطرف کنند را مورد توجه و حمایت قرار بدهیم. این کار برای جلوگیری از مطرح شدن افرادی که به مردم و کشور آسیب می‌زنند بسیار لازم و ضروری است‌.

حجت الاسلام فوقی مردمی سازی را معادل واگذاری مسؤولیت‌ها به مردم عنوان کرد و افزود: مردم کارهای بزرگی را می‌توانند انجام بدهند و ما در تلاش هستیم این میدان را برای مردم بیش از پیش فراهم کنیم، امروز تعریف مردم از هیأت بسیار متفاوت شده است، تهیه جهیزیه، قرض الحسنه، کمک رسانی به اقشار آسیب‌پذیر، مواجهه با آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل مهم جامعه امروز در هیأت‌ها در حال انجام است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات