۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۱۶۱۹۷
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه:

شهید کریمیان، سربازی مخلص که آرزویش شهادت هزارباره در راه ولایت بود

شهید کریمیان، سربازی مخلص که آرزویش شهادت هزارباره در راه ولایت بود
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در پی بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمدامین کریمیان، پیامی صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در پی بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمدامین کریمیان، پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا

بار دیگر لاله‌ای سرخ بر پیکر داغدار ایران اسلامی روئید و با بازگشت پیکر مطهر شهیدی عزیز چشم آسمان وطن پر از خون شد. حجت الاسلام و المسلمین محمد امین کریمیان طلبه فاضلی بود که روزگارش بر مدار خدمت به مکتب اهل بیت علیهم‌السلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشت. او سربازی مخلص بود که آرزویش شهادت هزارباره در راه ولایت بود و در نهایت در خان طومان با غسل خون به زیارت خون خدا رفت.

اینجانب ضمن تعظیم مقام همه‌ی شهدای راه حق و پاسداشت حرمت خون شهیدان به ویژه این شهید فرهیخته و ولایتمدار، عروج این روح مطهر را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری دام‌ظله‌العالی و نیز خدمت جامعه روحانیت و بستگان مکرم ایشان و عموم مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

سیدجمال الدین میرمحمدی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات