۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۱۶۲۶۵
در جلسه بررسی و ساماندهی مشکلات مناطق کوی شهید محسنی؛

آیت الله حیدری خواستار تسهیل و تسریع روند رسیدگی به مشکلات شهرستان کارون شد

آیت الله حیدری خواستار تسهیل و تسریع روند رسیدگی به مشکلات شهرستان کارون شد
خوزستان - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خواستار تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات شهرستان کارون شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه بررسی و ساماندهی مشکلات مناطق کوی شهید محسن کوت عبدالله و شهرک بسیج شهرستان کارون با حضور آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سعید کعبی، فرماندار شهرستان کارون، سرهنگ حویزاوی، مسئول معاونت اجتماعی سپاه، ولی عصر(ع) خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سجاد نیک‌نژاد، مسئول دفاتر تسهیلگری استان خوزستان، وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهرستان کارون، شهرداری، نیروی انتظامی، جهادکشاورزی و آموزش و پرورش استان خوزستان در دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محلات کوی شهید محسنی، کوت عبدالله و شهرک بسیج شهرستان کارون، برگزار شد.

در این جلسه آیت الله حیدری، ضمن تسلیت به مناسبت دهه محرم و تشکر از مسئولین دفتر تسهیلگری محلات کوی شهید شهید محسنی، کوت عبدالله و شهرک بسیج شهرستان کارون با بررسی مشکلات این مناطق بر تسریع و تسهیل در روند اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی این مناطق تاکید کرد.

نماینده مردم خوزستان نبود فضای کافی و مناسب آموزشی، ساماندهی دام‌ها و مناطقی که دامداران در آن‌ها ساکن‌اند، تامین علوفه دام، فاضلاب این مناطق و گسترش خدمات اجتماعی را از مهم‌ترین مطالبات و کمبود‌های این مناطق برشمرد و بر رفع هرچه سریع‌تر آن‌ها تاکید کرد. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات